Ik had op 21 weken een extra echo omdat de gyn een stijging in mijn bloedonderzoek had gemerkt bij 17 weken dat kon wijzen op een open ruggetje of een andere afwijking. Nu hebben ze geen afwijking gevonden en werkt alles prima alleen is het kleintje te klein waar de gyn toch wel een beetje ongerust over klonk. Ik was juist 21w en hij heeft de groei van 1tje van 19w3d ze zei ook dat dit wel meer gezien wordt bij mensen die ook een gastric bypass hebben laten doen( bij mij zo'n 2,5 jaar geleden) maar dat het ook kan zijn dat er een andere afwijking is. Mijn moederkoek was ook vrij groot zei ze ik moet binnen een goede 2 weken terug maar ben wel zeer ongerust de 4 weken tot de 21 weken echo waren al moeilijk maar ik ben nog steeds ongerust en meer als in begin.
Niet ongerust zijn. Van 1 groeimeting weet je nog niks. Best kans dat de kleine een groeispurt maakt en een hoop inhaalt in een paar weken. Dat gebeurd best vaak.
ik heb ook een grote placenta, diegene die de echo maakte was daar helemaal niet ongerust over. In tegendeel, ze zei: des te meer voedingsstoffen voor de baby.