Ik vind het eng om weer auto te gaan rijden.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jane 31, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik vind het eng om weer auto te gaan rijden.
    Ik heb als een klein kind zitten huilen en uiteindelijk ben ik niet weg gegaan. Ik zie er zo tegenop. Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo. Ik rij altijd overal heen.
    Herkend iemand dit?:(:(:(

Groeten Jane

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom ben je bang dan precies?
    Ik heb een keizersnede gehad, en ben op de derde dag naar huis gegaan, en moest toen gelijk auto rijden anders kon ik niet naar mn kindje toe die nog in het ziekenhuis lag. De eerste week vond ik het eng maar daarna niet meer. Misschien gewoon gaan, je zal zien dat het mee valt!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik ken het wel een beetje.
    Ik heb sinds de bevalling geen lange afstanden meer durven rijden, ik draaide daar normaal mijn hand niet voor om.. maar nu.

Ik ben te bang om halverwege niet meer verder te durven, mijn concentratievermogen is zo slecht na alles wat er gebeurt is.
    Ik denk ook wel dat de hormonen het gevoel versterken.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik las er laatst geloof ik een heel stuk over in de ouders van nu. Het blijkt dat veel vrouwen hier last van hebben. Je bent dus echt niet de enige.

5. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Dat is fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik wist niet wat me overkwam.

Jane

6. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik moest wel, woensdag bevallen, zaterdag naar huis zonder kind, dus vanaf zondag nog bijna 5 weken elke dag 2 keer heen en weer.
    Reed je daarvoor dan ook niet zoveel ofzo? Ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk.

7. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik ben dan nog wel niet bevallen maar ik heb het nu al tijden me zwangerschap.
    Ik denk dat het een soort angst is dat er iets gebeurd met je en jouw kindje ( ongeluk ofzo? )
    Ik vind het dus niet zo raar en ik denk ook wel dat het met der tijd vervaagt dat gevoel.
    Ik rij nu alleen nog korte afstanden.
    Hopelijk ben je er snel vanaf

8. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Tegen het einde van m'n zwangerschap kon ik al geen auto meer rijden, omdat ik door die buik m'n stoel zo ver naar achteren moest zetten dat ik niet meer bij het stuur kon :) Na de keizersnee had ik lang last en kwam ik de deur niet uit, uiteindelijk heb ik 6 weken na de bevalling voor het eerst weer gereden (zag er wel tegenop hoor!) en dat ging prima, nergens last van gehad. Vooral fijn dat de kleine zich koest hield in zijn maxicosi, want daar was ik ook wel bang voor.

9. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik herken het zelf niet maar las er over in de Wij er zijn veel meer moeders die er last van hebben!

Deel Deze Pagina