Al een paar dagen het gevoel dat het deze ronde weer niet gelukt is. Sinds 2 dagen heb ik het echt koud en sinds gisteren hoofdpijn, allemaal tekenen dat mijn menstruatie in aantocht is Dan word t alweer ronde 19, ben benieuwd wanneer wij ook eens het geluk mogen hebben om eens zwanger te raken! Sorry, wilde het gewoon even van me afschrijven.
Je was toch onder behandeling van een gynaecoloog? Heeft hij/zij verder nog fertiliteitsonderzoeken gedaan? Je partner ook zaadonderzoek? Wellicht dat jullie in aanmerking kunnen komen voor IUI? Of willen jullie dat zelf liever nog niet?
Klopt, ik krijg nog 1 maand cyclus analyse. Met het zaad van mijn vriend was niks mis, heeft meer dan 100 miljoen zaadcellen. De gyneacoloog wil na de cyclus analyse berekenen hoeveel kans we hebben om binnen het jaar zwanger te worden..
balen.. die teleurstelling is elke keer weer zo rot he (al moet ik zeggen dat ik bij mijn zwangerschappen ook echt het idee had dat het niet raak was.. het kan precies zo voelen alsof je ongesteld gaat worden) heel veel succes meis, hopelijk is het nu toch - en anders binnenkort- raak!