Ik denk dat het bij mij toch (ik verander iedere dag van mening ) een bloeding was die nog van de curretage kwam. Ik vind het wel verwarrend en ook jammer. Ik ben nog niet van plan te gaan temperaturen. Ik was beide keren snel zwanger en had een regelmatige cyclus. ik wil het vertrouwen dat dit weer terugkomt nog niet opgeven. Ik wist altijd precies wanneer ik vruchtbaar was en ik vind al die hulpmiddelen (temperaturen, ovulatietesten etc) teveel geassocieerd met vruchtbaarheidsproblemen. ik kan het mentaal nog niet niet aan om mezelf in die categorie te plaatsen, ik vind mezelf al niet eens horen bij de categorie miskraam (hoewel dat natuurlijk niet helemaal klopt...)
Ik ben het dus onregelmatig en weet zo precies wanneer ik mijn NOD heb. En ik weet ook of ik zwanger ben nav mijn temp. En dat weet ik dan 1 week na mijn ei. Scheelt weer testen Maar volgens de gyn heeft niet iedereen een tempverhoging na de innestelling. Bij mij is het al routine geworden.
Als mijn menstruatie niet op gang komt zoals ik gewend ben is het zeker iets om te overwegen. Nu is de curretage pas anderhalve week geleden, dus ik geef het nog even de tijd... Wel bedankt voor de tip...
Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen dat al doet Niet dus. Als je niet weet hoe en wat als je wilt gaan tempen, dan stuur je me maar een PB hoor.