Te vroeg getest ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lovelyyy, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelyyy

Lovelyyy Nieuw lid

18 aug 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben deze maand niet ongesteld geworden en ik ben nu een week over tijd , wel heb ik bruine afscheiding gehad, volgens mijn dokter was dit een innestelingsbloeding, ik moest gelijk een bloedtest doen en deze was negatief, maar nu heb ik na die uitslag nog steeds last van een opgezette buik en ineens een heftige druk op mijn borsten alsof ik er overal blauwe plekken heb zitten , daarnaast val ik van vermoeidheid vroeg inslaap maar ik word ook snachts wakker van borst pijn en misselijkheid en kom daarna slecht inslaap.. Heeft iemand ervaring met negatieve bloedtest maar bleek toch zwanger te zijn? Was die bloedtest dan te vroeg ?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lovelyyy,

met een bloedtest kun je juist heel vroeg al zwangerschasphormoon oppikken, dus het lijkt me sterk dat er te vroeg getest is bij de symptomen die je beschrijft. Dan zou je een positieve test verwachten. Wat het dan wel precies veroorzaakt is een gokje. Mogelijk reageer je deze cyclus heftiger op je hormonen. gedurende je leven verandert je hormoonhuishouding wel eens waardoor je dit soort klachten kan hebben. Gewoon maar even afwachten ben ik bang.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina