Weer ongesteld pfff!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spseefje, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spseefje

spseefje Lid

21 okt 2007
    30
    0
    0
    medewerker bediening
    Almere
    Nou het is weer zover, ben vandaag weer ongesteld geworden, we zijn ondertussen al 10 maanden bezig.
    Ik moest even m,n ei kwijt, want het is dan meteen weer zo,n emotionele en depridag.
    Ik moet positief blijven denken, maar helaas werkt dat niet zo.
    Ik wens iedereen veel sterkte en geluk iedergeval.
    Veel lief Eveline

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he eveline

dat is mooi balen.
    ik kan maar niet ongi worden ben al 12 dagen overtijd vandaag lage temp gehad dus word vandaag of morgen ook ongi jammer genoeg!
    wij zijn 13 ronden bezig 14 maanden.
    niet te lang over na denken je moet zo maar dneken nieuwe ronde nieuwe kansen

liefs

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Altijd kl*te die dag!
    Ik ben in ronde 8 na mk maar ik ben toch maar naar de huisarts gegaan, ik had het ook ff helemaal gehad. Ze was heel begripvol en ik vond het fijn om met mijn ha er over te klesten...

! Succes met zwanger worden iedereen en indd positief proberen te blijven :) !

Liefs Inge

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ik ken het wij zitten nu in de 7de ronde....en elke keer dat je ongesteld wordt is weer zo een teleurstelling.
    Maar er zit niets anders op dan hoop blijven hebben op de volgende keer:)
    Idd nieuwe ronde nieuwe kansen en daar gaan we voor, en wie weet hebben we de volgende keer meer geluk!

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik werd vanmiddag ook weer ongi, (was aan het werk) had het eigenlijk helemaal niet verwacht. Ik wordt normaal altijd 's nachts ongesteld en deze keer ineens in de middag, weliswaar op mijn nod maar dan nog. De tranen stonden gewoon in mijn ogen, vooral na het smsje van hubbie: ik had echt gedacht dat het deze keer gelukt was... dan maar weer naar de volgende ronde... En dat van een man!

Ik denk dat het trouwens bij mij ook voor een deel door de stress komt die ik de laatste tijd heb: werk bevalt niet, opa overleden (nog maar 1 oma over en ik ben het oudste kleinkind), nieuwbouwhuis opgelevert maar er mankeert nog van alles, dus bellen, wachten en boos worden en mijn broer is op uitzending :cry: .

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Dit is zooooo herkenbaar! Inmiddels zijn wij in rond 9 beland en iedere keer is de dag dat je :evil: wordt zo'n k......dag. Ik neem me iedere keer voor niet al te verdrietig te zijn, maar je bent het toch. 't Is gewoon zo balen als je het graag wilt.

Hopelijk is het voor ons allemaal binnenkort een keer raak!

7. Hier ook ronde 10, geloof er zelf haast niet meer in.. maar moet idd ook positief blijven denken. Het is helaas heel moeilijk. En we worden heus wel zwanger.. wellicht duurt het langer.. maar het gaat gebeuren!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hier ook al 8 rondes bezig voor een tweede, terwijl het bij de eerste snel raak was. We hebben nu een maandje pauze omdat ik het zoooooo zat was. Ik moet zeggen er even niet mee bezig zijn relativeert de boel wel weer. Misschien nog een maandje pauze (als je me een paar maanden geleden had gezegd dat ik zo een maand zou 'verspillen'zou ik je niet hebben geloofd..) en dan weer verder. Ik merk dat ik veel minder gespannen ben.

Hopelijk zijn we snel zwanger!

Pim

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    heel herkenbaar.. hoewel ik eigenlijk niet mag zeuren, zijn in januari 'pas' gestopt...
    maar afgelopen week is mijn moeder oma geworden (stiefzusje, jaren jonger, waarmee ik het niet goed kan vinden) Bij haar was t zogenaamd een 'ongelukje' en voel me echt gewoon ff K*t. had altijd gedacht dat ik voor het eerste kleinkind zou zorgen, maar helaas... En als je dan ook nog eens ongi moet worden en je hebt de gelukkige oma aan de telefoon dan is het wel even slikken... (niemand weet dat we zelf al een tijd bezig zijn) morgen op kraambezoek en daar doe ik natuurlijk wel heel blij.

En de gemakzucht waarmee iedereen denkt dat je zwanger wordt... daar irriteer ik me ook aan (zeuren naar ons toe: wanneer gaan jullie er nou eindelijk eens aan beginnen etc.)

Zo... dat moest er even uit (ff een zeur moment...en bijna ongi dus ook nog eens een slik moment) maar schaam me dat ik nu al loop te zeuren... :oops:

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He.. wat een herkenbaar topic! Ik vind het ook steeds zo moeilijk.. ook het wachten, heb ik net een topic over geplaatst, vind ik dit!
    Ik heb 4 vriendinnen die hoogzwanger zijn, super voor hun maar soms zo moeilijk! Nu net ei gehad en is de hoop-periode aangebroken.. deze ronde (7) weer het gevoel dat het hem moet gaan worden, je wilt toch positief blijven he... duim voor jullie!

Deel Deze Pagina