Heeft iemand ervaring met een hysteroscopie en dat je cyclus die ronde anders was ? Langer ? Korter ? Wel of niet een eisprong ? Heb de eisprong normaal op dag 13, is vandaag al dag 18 en nog niets Ik ga ook wel naar een acupuncturist dus mss kan het ook daardoor komen...
Ik heb meerdere hystroscopieen gehad.. Zowel diagnostisch als operatief.. Nog nooit een andere cyclus door gehad... Zeker de diagnostische niet, dan kijken ze enkel
Ik hou jullie op de hoogte. Is nu dag 18 en heb tot nu toe geen eisprong gehad Andere cyclussen altijd rond dag 13.
Hoi hoi Nou dat heb ik dus ook ik test normaal rond dag 15 van mij cyclus omdat meestal rond dag 18 19 mij ei hebt. Nou hysteroscopie gehad en nou heb ik knal ovu test op dag 13 dus er is zeker wel wat veranderd.. Het is maar goed dat ik de test deed anders hadik mooi mij ei gemist ....
Ben vandaag ongesteld geworden, dus maar een cyclus gehad van 18 dagen, nooit eerder gehad Heb dus mijn ei gemist
Ja, maar bij mij kwam dat door het syndroom van Asherman. Asherman’s Syndrome | Out of the Ashes
Ik heb nog nooit een andere cyclus gehad door een hysteroscopie. Heb er ondertussen 7 gehad zowel diagnostisch als operatief. Een hsg is btw iets heel anders dan een hysteroscopie