Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad, sinds gisteren meer slijmerige afscheiding, wat darmkrampjes, steken in onderbuik (mn rechts) en wat obstipatie. Ben de hele middag al misselijk en heb net gekolkhalst (kleine beetje maagzuur teruggekomen, maar geen eten), ben moe, maar voel me niet ziek-ziek. Het zal wellicht natuurlijk een beginnende buikgriep zijn, maar eerlijk lijkt het gevoel sprekend op mijn 'vertrouwde' zwangerschapsmisselijkheid, dus hormonaal? Ik ben echt bijna nooit misselijk. We hebben condooms gebruikt, dus een zwangerschap lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, maar ik dacht misschien dat zo'n eerste eisprong na miskraam heftiger kan verlopen??
Sinds ik Clomid gebruik ben ik rond de eisprong ook enorm misselijk. Succes en sterkte met het verlies.
Ik ben ook altijd een beetje misselijk zo rond mijn ei. Ook wat grieperig en niet lekker in mijn velletje. Terwijl je dan "zin" zou moeten hebben! Heel apart is dat... Mijn eisprong na de MK was behoorlijk heftig! Paar dagen flinke rugpijn gehad en ik voelde mijn ei ook goed. 3 dagen grieperig geweest en lekker emotioneel. Wie weet is dit bij jou ook het geval?