Hoi, Even een vraagje.... Ik ben 13 november voor het laatst ongesteld geweest. Ik ben vrij onregelmatig geweest altijd. Maar na de geboorte van mijn dochter is het vrij regelmatig, steeds rond de 4 weken. Nu de laatste keer zat er 5,5 week tussen, de week daarvoor 5 weken en de keren daarvoor steeds 4 weken. Nu wil ik eigenlijk sowieso donderdag a.s. testen.....maar kan dat? Ik weet echt niet wanneer allemaal die dagen zijn. Ook omdat ik onregelmatig ben. Donderdagavond heb ik een etentje, en dan wou ik sowieso testen, mocht het negatief zijn kan ik gewoon een wijntje drinken (anders krijg ik daar weer tig vragen over als ik dat niet doe namelijk....maar....ik hoop zo dat het positief is!). Kan het zo zijn dat ik die donderdag te vroeg test? Snappen jullie mijn verhaal een beetje?
heb je verhaal gelezen en heb even de calculator voor je gekopieerd, met een cylclus van ongeveer 35 dagen (ga je van 5 wk uit) kun je p de volgende datum testen: 13 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 1 December 2008 Een beetje vruchtbaar 2 December 2008 Vruchtbaar 3 December 2008 Erg vruchtbaar 4 December 2008 Eisprong 9 December 2008 Innesteldag 18 December 2008 Vanaf hier kun je testen 27 Augustus 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Wellicht is deze week te vroeg voor je om te testen en geeft het een negatieve uitkomst. Heb je je ei gevoeld of ovu test gebruikt? dan kun je uitrekenen wanneer je nod is en daarop afgaan. succes.
Dank je wel voor je bericht. Ik voel echt nooit iets....laatst staan een eisprong of wat dan ook! Zou het dan kwaad kunnen om wel een glaasje te drinken? Stel dat ik zwanger ben (wat ik toch zo hoop!) maar de test nog negatief is.... Als ik niet drink krijg ik meteen vragen want ik drink normaal altijd bij het eten een wijntje (als we uit gaan eten dan). En ik wil niet dat iedereen dat gaat vragen omdat het bij mijn dochter niet zo gemakkelijk gegaan is.
tsja, je innestel is dan geweest en ik snap je hoor dat heb ik ook met een etentje drink ik ook altijd een glaasje rood, dus ja probeer dan gewoon zo nonchalant mogelijk te zeggen: ik had zo'n hoofdpijn vanmiddag en heb net 2 pijnstillers genomen, ga wel aan de fris! hihi zoiets probeer ik deze week ook te doen. Anders val ik gelijk door demand, drink op een feestje ook altijd een glaasje wijn! Aan de andere kant heb je nog geen bloedband, mocht je zwanger zijn, en zeggen sommige dat 1 glaasje geen kwaad kan. Ik zou het eerste doen! succes!
jah of je hebt last van je maag en bang dat verkeerd valt of gisteren al wat gedronken, ach en glaasje rood is toch altijd goed!