begrijp je ook heel goed, wij zijn nu meer dan 2 jaar bezig en in het ziekenhuis kunnen ze niets vinden waardoor we niet zwanger kunnen raken. we klussen genoeg, slik foliumzuur, heb etos zwanger worden geslikt....tja je probeerd en doet er alles aan maar niets werkt. wij gaan in januari met IUI beginnen en hopen dat het dan eindelijk lukt. gister te horen gekregen dat de vriendin van mijn man zijn neef zwanger is....gelukkig zie ik hun bijna nooit (2 keer per jaar) want ik kan er echt niet tegen. Het is heel raar de ééne maand ben ik sterk en heb ik zoiets van onze tijd komt nog wel, maar een andere maand heb ik echt een huilbui en ben ik mega chagerijnig als ik ongi ben geworden. Wij richten ons nu vooral op leuke dingen doen, kerstmarkt bezoeken, uiteten, weekje weg (maart of april naar New York), musicals etc etc. ik weet niet of je al tempt? maar in het ziekenhuis willen ze van een paar maanden tempkaarten zien. bij ons ging het heel snel had in één maand tijd alle onderzoeken gehad. heel veel succes met zwanger raken!
Hier is het ook niet van een leien-dakje gegaan allemaal. Je geduld wordt flink op de proef gesteld hè! En dan die keren dat die stomme ongi weer doorbreekt, wat een baal momenten zeg! Elke maand wel een traantje om gelaten . Neem mij maar als voorbeeld, er bestaat echt wel een kansje dat het ineens raak is Succes!
Ook nog even een berictje van mij. Dikke knuffel meid, al die hormonen ook die door je lijf gieren als je ongi wordt. Ik vind het ook altijd weer een ramp terwijl ik weet dat bij ons de kans op spontaan zwanger raken klein is toch hou je hoop. Wij gaan nu gelukkig beginnen met IUI. Meid kop op er zijn nog zoveel mensen bij wie het niet vanzelf gaat (helaas), dus je staat niet alleen in je verdriet. Liefs Zora