Ben overtijd en mn cyclus is net 33 dagen normaal... Geen stress,leef gezond en jawel,op de juiste dagen geklust. Bloedtest was negatief maar nu begint mn buikje dikker te worden Mn man zei al dat ik wel zwanger leek. Lekker is dat dan... Mn borsten doen echt pijn met steken en alles. Ook steken in mn liezen en ontzettend moe. Testen durf ik niet want als de bloedtest negatief was is de kans wel heel klein dat die ineens positief zou zijn nu. Dat kan volgens mij ook niet,toch? Of er moeten hier meer meiden zijn die dit hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn?! Ik wordt hier echt moedeloos van he.... Soms denk ik;Goh,dit had ik ook toen ik zwanger was van mn meisje maar nu blijk ik niet zwanger te zijn... Hoe kan dit? Iemand enig idee wat ik nou moet doen? Liefs
Misschien over twee of drie dagen toch nog een keer een test doen? Misschien was je HCG gewoon nog te laag.
Een bloedtest is eigenlijk altijd 100% zeker omdat ze de minste HCG al kunnen ontdekken. Ja of ze moeten bloed verwisseld hebben ofzo.... maar misschien is het iets psychisch? Ik heb ook al een paar keer echt zeker geweten dat ik zwanger was, maar helaas bleek dat toen toch niet zo te zijn.
ik zou idd even afwachten door het wegblijven van de ongi werd mijn buik ook dikker maar was echt niet zwanger.. en anders over een paar dagen eens een test doen maar bloed geeft de meeste uitsluitsel
Ik zou gewoon een digitale CB test halen en die toch nog even gaan doen. Ook al is het nee dan weet je het echt zeker! Veel winkels zijn vandaag open! Succes!
Je kunt ook gewoon vocht vasthouden bijv. Als je wel zwanger bent, heb je bij 5 a 6 weken zwangerschap ook niet echt een buik. Nogmaals, een bloedtest kan normaal gesproken al 1 week na je eisprong en HCG is dan al aanwezig. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat je op een of andere manier wel zwanger bent, maar ik zou er niet te veel op rekenen
Ik ga er ook niet vanuit ofzo maar vind mn buik gewoon heel raar. Maar je kan wel bij een zwangerschap een opgezette buik hebben in het begin hoor,door de darmen e.d. Had ik bij mn dochtertje ook zo. Maar ik zou geen reden hebben waarom ik precies op die plek vocht vast hou. Zou wel heel gek zijn. heb nog nooit vocht vast gehouden op precies die plek. Mja,ik zal vanzelf wel merken wat het kan zijn. Ik barst ook van de bekende kwaaltjes en dat is zo gek. En ben er helemaal niet mee bezig geweest de afgelopen dagen ofzo,had me er allang bij neergelegd dat ik niet zwanger ben. Maar wat is er dan toch gaande in mn lichaam?
schijnzwanger? een vriendin van mij die werd ook niet ongi , testte negatief, kreeg kwaaltjes en opgezette buik maar was echt niet zwanger toen had de dokter gezegt schijnzwanger ik zou het anders ook niet weten meid
Ik zou over een paar daagjes toch nog maar even testen. Koop dan de normale clear blue ofzo. Probeer niet te veel te hopen, al is dat moeilijk, want dan is de teleurstelling misschien weer zo groot... en als je deze klachten houden blijft, zou ik naar de gyn gaan en vragen om een echo. Dan weet je het zeker. Oh meid ik hoop het zo voor je!
Ik ga er helemaal niet vanuit dat ik zwanger ben maar ik vind het zo vaag dat mn buik is opgezet. Schijnzwanger is het zeker weten niet. Ik ben de laatste dagen helemaal niet meer echt bezig geweest met baby's en alles haha. Negatief = negatief bij mij en ik ga weer door met alles. Maar waarom zet die buik toch zo op? Misschien dat ik eens een testje doe nog maar denk het niet. Weet dat de uitslag negatief zal zijn. Phoe,was ik maar een man hahaha
heb ik ook als ik ongie moet worden, lijkt mijn buik 2 x zo dik = heel normaal. Dat heeft bijna iedereen die ongie moet worden. Bloedtest 1 dag na nod geeft een heel realistisch beeld. Dus ga ervan uit dat het klopt. Bij twijfel voor de zekerheid een digi test doen en aan de hand daarvan wachten op de of niet... Succes meis!