Toen ik vanochtend naar de wc ging zag ik dat ik weer ongesteld was, maar ik ben 7 oktober tot 12 oktober ook ongesteld geweest. Hoe kan het nou dat ik nog geen week nadat ik ongesteld ben geweest weer ongesteld ben?
Hoihoi misschien nog een beetje restbloed? geklust en adertje gesprongen? Hoeft denk ik geen ongi te zijn. groetjes
Hoopte eigenlijk dat iemand hier op het forum er iets van af weet, heeft niemand dit dan mee gemaakt?
Ik moet zeggen dat ik er weleens wat van gehoord heb, maar wat je ook kunt doen is op het net kijken daar vind je vast wel iets.. Ik heb voor je gekeken op het net maar kon niks vinden....
Ik heb het wel gehad toen ik de pil nog slikte. Dat waren tussentijdse bloedingen. Dat was ook de reden waarom ik er toen mee gestopt ben. Dat was echt waardeloos, ik was om de week aan het bloeden. Maar ik weet niet hoe het zit als je geen pil slikt, dant kun je inderdaad maar het beste aan de ha vragen, denk ik zo...
Heb vanochtend gebeld en kan tegen 12 uur weer bellen, de assistent moest eerst even met de dokter overleggen. ik hou jullie op de hoogte!
Oke heb met de ha gebeld en ze zeggen dat het normaal is aangezien ik begin sept met de pil gestopt ben, de een krijgt een langere cyclus de ander een korte! Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze keer duurt.