Ik zit er aan te denken een puky wutsch aan te schaffen, wilde ik al een hele tijd geleden doen maar aangezien hij toen een driewieler kreeg dacht ik: laat maar even. De driewieler is nog net iets te moeilijk voor hem (trappers etc). Dus denk ik er aan toch nog een klein eenvoudig loopfietsje te kopen maar waar hij nog wel een tijdje mee vooruit kan! Is de puky wutsch nog wat voor hem? Zoontje is vrij groot. Dus die kleinere variant lijkt me niet meer echt handig. Of toch even wachten en dan over een tijdje een groter loop fietsje kopen met twee wielen?
Mijn zoontje heeft alle 3 van puky en is nu met bijna 2jr ergens tussen de 90 en 95 cm en pakt nog elke keer de wutsch, hij wordt er wel een beetje groot voor maar hij vindt dat blijkbaar niet hinderlijk. Je kan hem altijd nog op marktplaats kopen als je denkt dat er korte tijd gebruik van wordt gemaakt, na intensief gebruik zijn ze altijd alsnog in heel goede staat.
Wij hadden de kleine puky vanaf 1 jaar. Maar nu met 1.5 wordt hij al best laag. Ik zou voor de wutsch gaan!
Mijn zoontje heeft de wutsch. Voor 15 euro op Mp gescoord. Hij pakt hem heel vaak. En ook een driewieler met zo'n duwstang. Hij kan nog niet op de trappers maar loopt ermee. Gaat een stuk sneller voor als je even naar buiten wil.
Ik heb mijn meizje van 1,5 jaar oud gepast op de puky`s. helaas zit ze al.op de grootste van de puky loopfietsjes die voor 3 jarigen Maar ze krijgt de puky loopfiets pas in december met haar 2de verjaardag. hoop echt dat ze er volgend jaar maart dan nog oppast want ze is nu al 98,5 cm en groeit te snel Voor een fietsje vind ik haar nog te klein kwa doen en laten. kan ze het wel kan ze altijd het fietsje die haar zus had met 2 jaar pakken Ze liep zo met de puky weg ze vind hem echt leuk dus ik weet dat ze met haar 2de verjaardag blij zal zijn met de puky.
Welke heb je voor haar gekocht, je bedoelt die met twee wielen? Oei ik hoop dan dat mijn zoontje er nog wel even plezier van heeft... want hij is nu rond de 90 cm denk ik. Ook vrij groot maar niet zo groot als jouw meisje!! Wow!
Mijn dochter van vijf pakt nog steeds de puky bij mijn ouders Ookal is ze er eigenlijk al te groot voor. Ze is er heel handig en snel mee.
Hebben de wutsch binnen! Hij vind m wel leuk op zich maar helaas niet laaiend enthousiast haha... Ik vind wel dat het een beetje onhandig is met de wielen, dat de voetjes er steeds tegen aan komen bij afzetten ..!!!