Ja zo streepje die je niet op de foto krijgt .. dacht toen zelf dit is vast niks en dus zondag weer getest , zie pagina 1 hoe test zondag was en dan gister avond dat was een prima oploop ..
Ook schreef je op 26/1 dat de eisprong al was geweest en dat je het vermoeden had zwanger te zijn. Gezien jouw cycluslengte (47 dagen) is het misschien een idee om toch ovulatietesten te gebruiken? Je ziet bij een cyclus korter dan 20 dagen of langer dan 35 dagen vaker dat er geen ovulatie plaatsvindt. Wel kan het lh flink stijgen. Zwangerschapstesten kunnen daar ook op reageren
De hele berekening maakt me niet zo uit en heb ik nu ook weinig aan. Ik zie wel waar het schip strand
Dat is jammer. Want het zou namelijk heel goed kunnen dat de testen op een verhoogd lh reageren. Dan word je nu onnodig onzeker van een miskraam terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig is
Dat opdrogen is ook mijn ervaring! Inmiddels wel 1,5 jaar geleden hoor. Maar bij mij droogde ze ook langzaam op! Dan druppelde ik en zag ik bijna niks, en zat ik in de stress. En later werd hij veel donkerder!
Er zit inderdaad geen hele duidelijke oploop in. Ik zou je toch willen adviseren even niet meer te testen tot aan vrijdagochtend op z’n vroegst
Nou oploop in een dag kan ook niet .. ik zie nu tussen gisteren avond en vanmiddag iniedergeval geen afloop .. mijn test van vanmorgen is een stuk lichter dan vanmiddag
Ja jeetje wat bezorgen deze testen mij een hoop stress .. die van wondfo drogen echt sneller in .. ben wel wat gerust gesteld als ik nu zie dat mijn test van gister avond en vanmiddag gelijk zijn
Je lijkt me inderdaad een middagtester. De biologische verklaring daarvoor zoek ik nog (iemand?). En lieve schat, jouw verdriet mag er ook zijn! Je hoeft je niet te vergelijken met andermans verdriet, want daar wordt zowel jouw als hun verdriet niet minder van. Digiknuffel voor je.
Ik snap er ook niks van .. je leest altijd dat ochtend urine het beste is , nu weet ik dat je in een dag wel oploop kan hebben maar normaal is het toch binnen 2 dagen iets meer verschil .. ik ben iets gerust gesteld maar ga nog wel uit van het slechtste momenteel , dit heeft er even weer behoorlijk ingehakt ..
Daar kan niemand je antwoord op geven. Ik zou nu stoppen met testen misschien week later nog een CB indicator. Gefeliciteerd in ieder geval je bent zwanger ! En zoals ik al eerder zei zelf zo een mooie test is nog geen garantie dat het goed blijft gaan. Dat betekent niet dat je niet blij mag zijn! Duimen draaien en hopelijk over een paar maanden een mooi kindje in je armen.
Als ik uit ga van al jouw vorige posts zou ik een flinke slag om te arm houden. Als ik al jouw vorige posts even los laat moet ik eerlijk zeggen dat ik de oploop tussen zondag en vandaag niet super vind. Volgens mij is de wens heel groot, begrijkelijk. Ik hoop van harte dat je testen mooi gaan oplopen[/QUOTE]
Eerlijk gezegd heb ik er geen goede ervaringen mee als de streepjes op dit niveau blijven hangen. En jij zelf ook. Daarom ben je ook zo vreselijk bang voor herhaling. Echt begrijpelijk. Helaas kan ik je ook maar 1 dooddoener adviseren en dat is afwachten. Moet zeggen dat ik niet in je berichtengeschiedenis heb gepluist maar vind het icm met je berichten dan niet goed uitziet. Maar ik blijf voor je hopen.
Welke oploop precies die van een dag bedoel je ? Want ik vind mijn oploop wel prima vanaf zondag en test van gisteren