Weer onzeker ..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Followyourdreams, 14 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Sorry maar die vragen zoals kan het je ei niet zijn of was het een LH piek etc etc etc .. zijn best vermoeiend .
    Ik zie je onderschrift en dat lijkt me heel erg !
    En ik hoop oprecht dat het voor jou snel raak mag zijn.
    Als tegenwoordig alle zwangerschaps testen reageerden op LH werd het wel mooi zeg , dan kunnen ze de schappen wel uit !
    En een clearblue reageert niet op de eisprong daar is die te ongevoelig voor , helaas zijn er testen zoals Kruidvat die zo gevoelig zijn dat je er iets hormoon mee kan opsporen van je ei .
    Mijn testen waren daar in tegen erg duidelijk en mijn predictor expres was op 12 dpo al bijna een knal streep , ook mijn clearblue zijn 1-2 zwanger .
    En ik lees dat jij pof hebt , tijdens de overgang heb je altijd ook iets je hcg waarde verhoogd en dan in combi met het LH hormoon zou het inderdaad kunnen dat jou hele duidelijke strepen had op je test maar over het algemeen komt dat niet voor .
    Ik ben 25 nog erg jong , gezond en net gestopt met anticonceptie , gelukkig al twee keer zwanger mogen raken waar ik al blij mee ben , het werkt terminste zoals hoort .. ik ben helaas ook iemand met pech achter elkaar maar gelukkig weet ik dat niks gebeurd zonder reden , ook heb ik jaren anticonceptie gebruikt dus dan kan een cyclus van 47 dagen echt normaal zijn en je kunt ook prima zwanger worden met een iets langere cyclus dat is dus ook wel uitgewezen .

Ik vind jou situatie heel erg en waardeer je tips en dat jou baarmoedermond alle kanten op springt dat kan , en gezien jou diagnose snap ik dat je hele verwarrende cyclussen hebt waar je geen pijl op kan trekken.

Ik bedoel het echt niet bot maar ik vind dat je vrij snel dingen aankondigt die bij mij niet aan de orde zijn en bedoel te zeggen dat er niet altijd iets aan de hand hoeft te zijn maar dat je ook gewoon is pech kan hebben :)

littleladybug, TSCM en ciprilla vinden dit leuk.
  2. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oja en ik ken lid Jane hoor , die had wel een positieve cb , maar als dat is voor komt betekent het een uitzondering en niet vanzelfsprekend dat nu elke zwangere zich af moet vragen of het toch geen LH piek is

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Echt triest dat ts zich zo moet verdedigen en moet bewijzen. TS had een digitale CB, dan ben je toch zwanger? De meeste vrouwen beginnen dan te dromen of te hopen en als het dan een paar dagen later mis gaat voelt dat als een verlies. Echt super irritant om mensen dan de les voor te houden. Wat je ook denkt, zeg gewoon sterkte en hou verder even je mond.

littleladybug, MumL, Saaaraaa en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Wauw super lief zeg , thanxx
    Het gaat wel weer hoor .. even flink uithuilen en lekker onder de wol met chocola en thee .. gaan we weer positief verder met ronde 3 :)

TSCM vindt dit leuk.
  5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat naar dat het mis is gegaan (weer) ts.
    Maar ik vind je positief en wat goed dat je zo kan doorpakken :thumup:
    Sucses

6. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Jongens jongens jongens.....
    Niemand hoeft zich te verantwoorden hoor! Ook ts niet.
    Om mensen op een forum de mond te snoeren gaat me echter veel te ver. Schrijf het dan in je dagboek ofzo

Sado en Rosje83 vinden dit leuk.
  7. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Lieve schat, mijn diagnose staat volledig los van jouw situatie.

Ik zal meer naar jouw smaak reageren: wat verschrikkelijk alweer een miskraam. Dit kan nergens anders aan liggen.

No way dat je lh verhoogd kan zijn met rommelende cyclussen. En het voelen van je baarmoedermond is heel betrouwbaar en garandeert 100% een ovulatie. Vrouwen die tempen zijn heel vreemd bezig.

Nogmaals.....Het was vooral geruststellend bedoeld. Soms hebben vrouwen wat verhoogd lh door ontpillen maar blijkbaar lees jij het alsof er iets aan de hand is dan.
    Ik zou 2 miskramen zorgelijker vinden....

Rosje83, bozoe, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina