spotting 9 dgn na ovu en toch niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Terese, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Aangezien dit nieuw voor me is, ben ik toch benieuwd of er dames zijn die "last" hebben gehad van spotting, zo'n 9 dagen na eisprong, eerst bruinig, daarna beetje rood en toch niet zwanger zijn geworden? En hebben jullie toen ook getempt? Wat deed je temp toen?

A.s. maandag heb ik NOD en ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel zwanger te zijn.

Ben benieuwd of er dames zijn die dit kennen of maandelijks last van hebben.

Ik ben overigens sinds maart gestopt met de pil en sindsdien om de 28 dagen menstruatie. Sinds het stoppen wel veel korter ongesteld (max. 3 dagen ipv min. 5 met pil) en soms ook heel weinig, met name de eerste paar keer.

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Gewoon nog een paar keer testen terese, hehehe

En natuurlijk wel met ochtend urine he...dies dan t meest geconcentreerd!

*smak*

3. Terese

Terese Fanatiek lid

Jah, dat blijf ik natuurlijk gewoon doen, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben. Vast niet 8)

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Denk ik ook niet meiske...

Maar jij weet nog niet of je niet zwanger bent...

Ik heb nog steeds goede hoop...we hadden een deal..weet je nog ;)

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Nah, ik heb mijzelf al antwoord gegeven 8)

Vandaag ongi geworden, voor het eerst een kortere cyclus!

Wel raar hoor, dat spotting. Nooit gehad en nu 2 dagen eerder ongi! Zou ik nog steeds aan het ontpillen zijn??

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja zeg, das zeker raar...je krijgt wel hoop natuurlijk als je die spotting hebt. En dan ook nog es on the right time...
    Jammer dat je toch nog ongi geworden bent meis...ik hoop dat het dan de volgende ronde raak zal zijn...

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Terese, misschien heb je het in temp topic meegekregen.. ik heb dit eigenlijk altijd...misschien had ik het de eerste 2 cyclussen niet.. en daarna elke keer.. 1 keer begon het zelfs al 7 dagen na mijn ei..
    bruin, rood, veel weinig.. ik heb het allemaal gezien..

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Heel raar Natas, wat zou dat toch zijn? Want ik had gisteren dus helemaal niets, tot vanochtend: krampjes kwamen op en hoppaaa! Alhoewel menstruatie nog erg licht is en krampen zijn nu eigenlijk al weer weg!

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Natasja,

Hoe lang hield dat bruin/rose verlies bij jou aan?
    Bij mij nu al 19 dagen, maar volgens VK Mirjam zou het ontpillen kunnen zijn, alleen heb ik er het eerste half jaar dat ik gestopt ben geen last van gehad en nu begint dat ineens en gelijk goed lang ook!

Groetjes,
    Jorietje

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De ene keer 3 dagen, zelfs een keer 7 dagen. Ik denk niet dat het hetzelfde is, aangezien ik altijd goed ongesteld word erna.

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm dat zal dan wel wat anders zijn dan bij mij ja.. Ik wacht t nog maar ff af dan.. denk ik..

Deel Deze Pagina