We hebben vorige week onze eerste echo gehad in het ziekenhuis. Het hartje klopte al wel, maar onze uk was nog maar 3 mm groot. Dat had meer moeten zijn, maar zou aan een late innestelling na de ivf kunnen liggen. We werden toen met 50/50 kans weggestuurd en moesten een week wachten. Gisteren mochten we eindelijk weer, maar weer geen duidelijkheid gekregen! De kleine was nu 5,6mm dus netjes in lengte verdubbeld, maar nu vond ze het hartje minder snel kloppen dan de gyn wilde. Met de uitspraak: hij/zij doet hard z'n best, maar ik ben minder positief dan een week geleden, moeten we het nu doen en weer een week wachten!!! Ondertussen voel ik me echt wel zwanger, maar ik kan niet goed tegen deze onzekerheid!!! Op naar maandag!
He bah wat een nare berichten. Vervelend dat je hier door heen moet. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Wat duren de dagen dan lang he? Ik heb geen tips voor je helaas, wilde je alleen even heel erg veel sterkte wensen! Ik hoop voor je dat je kleine beestje snel zal groeien. x
Hè meis wat naar... Probeer toch de moed er in te houden , het is nog niet voorbij en lees veel positieve verhalen!! Sterkte en ik blijf je even volgen..!