Jippie eindelijk krijgt onze kleine man dan een tandje hihi Vindt het wel erg schattig moest het echt even kwijt weer een nieuwe fase
Hier dacht ik dat ze niet meer kwamen eerste tand kwam pas met 11 mnd ze heeft er nu 8 en is nog steeds bezig met nieuwe tanden hihi
Ik was ook bang dat ze niet meer kwamen maar ineens was die er hihi. Kan niet wachten tot die er zo bij zit:
8 maanden is toch niet zo laat? Mijn oudste was 9 maanden en de jongste 13 maanden toen ze hun eerste tandje kregen. Staat altijd wel erg schattig zo'n tandje...
Hier al 2 maanden af en aan een huilend manneke...iedere keer dikke rode wangen en denk ik ja, daar komen ze dan, maar niets...nu weer "feest" en eindelijk wat te zien. Hopelijk snel door, maar dat zou ook nog wel weer eens weken kunnen duren. Hopelijk bij jullie snel door!
Mijn zoontje kreeg de eerste pas met 16 maanden. Toen hij 2 was had hij nog maar 2 onder en 2 boventanden. Is gelukkig goed gekomen maar was heel erg laat
oudste had haar 1e tand met 4 maand. De jongste was 9 maand toen haar 1e tandje kwam en dat waren er direct 2 we hebben daarna moeten wachten tot haar verjaardag en ineens in 2 weken tijd 6 tandjes erbij :0
Mocht willen dat die van mij wat langzamer waren met tandjes.. Dochter had de eerste 4 dagen voor ze 5 maanden was, 2 dagen later de tweede. Met 26/27 maanden had ze alle tanden en kiezen. Zoontje was 9w6d en toen was de eerste door, met 10 weken precies de tweede. Hij is nu net 5 maanden en een week, en heeft 4 tandjes.. Vierde afgelopen week doorgekomen. Wat dus écht niet tof is met borstvoeding, dus dat nu maar aan het afbouwen, omdat hij regelmatig begon te bijten helaas..
Hier dochter met 9,5 maand 2 ondertanden tegelijk. 13 maanden en 1 puntje van een boventand erbij. En ik zie de 2e ook onderweg, maar eer dat die door is....
Mijn zoon kreeg zijn eerste tandjes (2 tegelijk) met 9 maanden pas en het ziet er naar uit dat het voorlopig nog bij die 2 blijft. Maar ik vind dat wel schattig, alleen die 2 ondertandjes
Hier ook pas 2 dagen voor zijn verjaardag de 1e tandjes. Twee ondertandjes. En nu met bijna 14 maanden nog steeds alleen die twee. Dacht dat het nu wel snel zou gaan dan, omdat hij al zo laat was, maar nee hoor.... Vindt het nog wel extra schattig staan.