Ik zat met kap aan 2 weken alweer op de fiets. Had wel wat schade na de bevalling (scheur + knip) maar dit ging prima en ik vond het heerlijk!
Hier vandaag weer voor het eerst met mn oudste dochter gefietst. Ging prima, moet zeggen dat ik maar een piepklein scheurtje had en 1 hechting, dus niet veel schade opgelopen.
Ik zat in mijn kraamweek alweer op de fiets, maar ik heb een hele vlotte en voorspoedige bevalling gehad. 2 hechtingen op een schaafwondje.
Na 3 maanden, heb een flinke knip gehad die ook nog eens was uitgescheurd en BI. Het was wel pijnlijk in het begin, maar nu kan ik weer gewoon fietsen. Ik moet nog niet een heel eind gaan fietsen (een uur ofzo) want dat red ik niet.
Bij de eerste pas na 3 maanden of zoiets. Bij de tweede na een maand of 2 en nu al na 2 weken. Ligt echt aan je bevalling hoe snel het weer goed voelt.
na 3 weken heb ik heerlijk een stuk gefietst was ook een beetje bang maar was nergens voor nodig gelukkig
Bij Isabella na 3 weken. Knip Nu zou ik al prima kunnen fietsen maar ik ben nog wat moe. Maar ik had een knip, scheur en nog wat kleine scheurtjes. Na 2 dagen voelde ik de hechtingen al niet meer.
Ow gelukkig ik ben dus niet de enige . Hier na 7 dagen weer gefietst. Wou even naar de supermarkt maar dacht dat lopen te vermoeiend zou zijn. De verloskundige verklaarde me voor gek. Maar had geen knip gehad of gescheurd dus geen hechtingen hier. Anders had het waarschijnlijk wel weer wat langer geduurd.
Na een kleine 3 weken weer, had wel een flinke knip ivm vacuum, maar daar had ik toen geen last meer van. Ging ook prima gelukkig.
hier na een KS ongeveer 2-3 weken erna alweer, zoonlief lag in het ziekenhuis, en hubbie had de auto mee, en ik moest toch bv geven....weet dat het niet mocht, maar voelde me goed, en had gewoon de drang om weer iets te doen, na 6 weken voor de bevalling plat te hebben gelegen.
Ik heb donderdag voor het eerst weer op de fiets gezeten na een ks. Heb gelijk 15 km gefietst, moet wel weer even wennen hoor en conditie opbouwen
na 5 weken ongeveer, deed de eerste keer nog best pijn maar werd al snel als vanouds. (had 7 hechtingen)