weer op gewicht na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door winnietje, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey Meiden.

Wanneer zaten jullie weer op jullie oude gewicht? Ik ben 3,5 week geleden bevallen van een prachtige mooie zoon. Zie fotoalbum haha. Maar zit nog steeds niet op mijn oude gewicht. Ik ben tijdens de zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen en ben er daar nu 10 van kwijt. Nog 10 te gaan maar het lijkt wel of die er maar niet afgaan :(

Liefs Winnie

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik 2 dagen na de bevalling weer! :)
    Maar ik was "maar" 15 kilo aangekomen, en alles zat in m'n buik.

Maar 't is bij jou pas 3,5 week geleden, komt echt nog wel goed hoor! :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik na 2 weken weer, ik was 16 kg aangekomen, waarvan heeeel veel vocht.

4. Pino200

Pino200 Lid

12 jan 2009
    65
    0
    0
    Uden
    Ben 14 kilo aangekomen, ben er nu 10 kwijt, dus hopen dat die andere er ook snel af zijn!

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Meis, maak je er geen zorgen over. Sommigen moeten helemaal ontzwangeren voordat ze weer op gewicht zijn, maar het komt heus wel weer goed :)

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tijdens de zwangerschap 9 kilo aangekomen, 2 dagen na de bevalling op de weegschaal geweest toen moest ik er nog 1 af hebben om op mijn gewicht van voor de zwangerschap te komen. Die ene kilo is er ook zo af gegaan. Alleen wilde ik er nog meer af hebben en dat is ook prima gegaan. Maar dus om weer op gewicht te komen van voor mijn zwangerschap heeft zegmaar 1 week ofzo geduurd.

Overigens nu door de zwangerschap weer 6.5 kilo aangekomen :rolleyes: ;)!

Verder kan je misschien nog wat lezen in onderstaand topic, is wel net iets anders maar wel een hoop antwoorden!
    Hoeveel gewicht kwijt direct na de bevalling?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik was ook 20 kg ongeveer aangekomen. de eerste dagen vlogen de kilo's er af. Nu al een week of zo niets meer. Moet er nog 8.. Maar geef borstvoeding dus echt lijnen mag ook nog niet. Nou ja veel wandelen als het straks beter weer wordt :)

8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hier ook direct na de bevalling 16.5 kilo kwijt, mocht ook wel was er 33 aangekomen! :confused:
    Moeten er nu dus nogsteeds zo'n 20 vanaf. Ga er nu ook pas wat voor doen, eerder geen zin en geen tijd voor gehad! Snoepte nog net zo lekker door als altijd, maar sinds een week niet meer (mede door buikgriep) en er zijn er al 4 vanaf gelukkig. De rest zal ook wel snel volgen als ik dit volhou :)

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik was 11 kg aangekomen en 2 weken later was er alles weer af.

Maar als je 20 kg aankomt kun je niet verwachten dat het binnen een maand allemaal weer af is hoor. Gewoon op je eten letten. Meestal heb je er een jaar voor nodig om alles kwijt te raken (als je veel aangekomen bent).

Succes.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik was 23 kilo aangekomen 10 waren er meteen af
    nu een jaar later zitten er nog 3 aan maar die zijn er met 2 maanden ook wel vanaf ga ik vanuit

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij Daan was ik heel veel afgevallen tijdens me zwangerschap dus hoefde niks aan me gewciht te doen.
    Bij roos met 2 weken zat ik weer opgewicht .

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha nooit zelfs na 9 maanden niet maar ik ben 30 kilo aangekomen! en had iets verkeerd met mijn bloedwaardes..waardoor ik vocht bleef vasthouden. pas nu tijdens DEZE zwangerschap viel ik wat af!

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

was ongeveer 17 kilo aangekomen en na de bevalling maar 2 kwijt :( De rest wil er ook niet af.. Geef bv, lijkt dus ook een fabeltje dat het dan snel zou gaan. Nou ja, als mijn zoontje thuis komt dan ga ik wel veel wandelen ;)

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hier ook nog niet alles en ik geef ook BV....
    En ben maar 8 kilo aan gekomen in die 9 maanden,
    Eet normaal niet extra's of zo, Maar de kilo's willen gewoon niet eraf bij mij :cry:

15. winnietje

winnietje Niet meer actief

We zullen zien :D
    Mijn buik is ook nog een beetje flubberig haha
    Ik heb in ieder geval een mooi gezond kereltje.
    En daar moet je wat voor over hebben, Denk dat als ik straks weer moet werken dat het wat sneller gaat. Loop er veel in mijn werk.Bedankt voor jullie antwoorden.

Liefs

16. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi hoi!
    Ik was 16 kg aan gekomen en 't meeste was er na ander halve week vanaf. Toen langzaam aan steeds wat meer. Maar de laatste 2 kg blijven hardnekkig op m'n heupen zitten grrr. Wil er nog in totaal 4 kg vanaf hebben, want ben van m'n eerste zwangerschap ook 2 kg zwaarder gebleven mja dat kwam door omstandigheden...

17. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    37 kilo aangekomen tijdens me zwangerschap.
    18 kilo was ik binnen 2 weken kwijt de overige 19 kilo's ben ik nu hard mee bezig en zijn er weer 3 van af.

18. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou ik zit nog steeds niet op mijn oude gewicht hoor...
    Ik was 16 kilo aangekomen en ben er nu 13 kwijt...die laatste 3 krijg ik er echt niet af wat ik ook doe...
    Nou komt wel als ik weer ga werken volgende week ;)

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Meiden, borstvoeding geeft absoluut geen garantie tot snel gewichtsverminderen, integendeel. Een moeder die bv geeft houd juist wat meer vet vast op cruciale plaatsen om ook haar kind te kunnen voeden in slechtere tijden. Dus je lichaam bouwt van nature een reserve op...Dus loslaten het idee van sneller afvallen tijdens bv, dat geeft alleen maar frustratie ;)

20. Sheri

Sheri Actief lid

31 jan 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was 20 kg aangekomen en na mijn bevalling vloog er ongeveer 8 of 9 kilo af moet nog 10 kg afvallen :( dan word ik de oude ik! :D

Sheri

Deel Deze Pagina