Verkeerd gehecht...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dot, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Tijdens de bevalling heb ik een klein scheurtje opgelopen.
    De gynaecoloog heeft het helaas verkeerd gehecht kwam ik tijdens de nacontrole met de vroedvrouw achter.
    Ik voelde al telkens een raar flapje met wassen :rolleyes:
    Het scheurtje is ver naar achter, en zeg maar aan de verkeerde kant vastgezet...
    Ik schrok wel even toen ik het hoorde, en het kan wel hersteld worden als ik er last van krijg met bijv. vrijen.
    Hebben meer mensen dit meegemaakt en hoe was het verloop verder?

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jemig zeg heb jij weer, mijn ruptuur naar achteren (bijna totaal) is goed gehecht maar was ook naar voren gehecht en ze zijn 1 stuk "vergeten" te hechten en heb daar veel last van (is echt zo'n lapje, we noemen het voor de gein mijn spatlap (je moet om jezelf kunnen lachen) als ik weer inscheur deze keer wil ik het laten herstellen, al betekend dat voor mij niet extra voordelen want als ik nu vloei lek ik naar voren toe (en dat is niet erg handig) dat kunnen ze helaas niet meer herstellen ze kunnen alleen maar meer wegsnijden.. dus ga ik niet express het laten herstellen maar als ze straks meteen kunnen meenemen doe ik dat wel...

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Tjonge dat is nog een graadje erger... Hopelijk kunnen ze het goed maken...

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hier ongeveer soortgelijke situatie. Vorige week naar het ziekenhuis geweest en daar heeft de gynecoloog het meteen weggehaald.

Opgeruimd staat netjes zeg maar :)

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Jeetje, da's wel erg slordig. Ze hebben bij mij een knip gezet en die is naar binnen uitgescheurd. Ze hebben toen een gyn op laten piepen die erg netjes kon hechten en dat heeft ze ook echt gedaan. Ik voelde zelf nog een gek stukje, dacht ik, maar met de spiegel zag het er netjes uit. Zelfs mijn man, die nogal geschrokken was van de schaar tijdens de bevalling, zei dat het zo mooi genezen was en dat het er weer netjes uit zag :)

Heb je er zoveel last van dat je er wat aan gaat laten doen? Ik kan me voorstellen dat je dat wel zou willen.

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb er niet zoveel last van nog, maar ben bang met vrijen misschien...
    Even afwachten maar :rolleyes:

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Hier is het qua vrijen juist beter erop geworden (dus ja dat kan ook :) ) er is hoop ;)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hi Dot

hier na eerste ook flapje overgehouden :) nooit last van gehad verder trouwens... bij 2e ook ingescheurd, maar flapje zit er nog steeds.
    misschien dit keer eens kijken of ze flapje kunnen weghechten hehehe...

Deel Deze Pagina