hoeft niet hoor, ze hadden tegen mij gezegd mochten de weeen niet op gang komen kunnen we zelfs laten liggen tot 3 wkn na het breken omdat het vruchtwater vanzelf weer aangemaakt kan worden, gelukkig is dit niet het geval geweest en dan checken ze continue infectie, gr saskia
shit, eigenlijk ook maar goed ook zo ze dachten zo zekker alllemaal dat me vliezen gebroken waren, maar nee die kleine was zo aan het zakken met zijn hoofiej dat iej zonder te meken al me urine er uit duwden, lig nu weer op de afdeling en gaan straks loop van de ochtend weer voelen als de ontsluiting groter is geworden weeen zijn aardig afgenomen. bedankt voor het medeleven hou julliej op de hoogde
Heej succes hoor, ik heb ben zelf een week opgenomen geweest met 33 weken zwangerschap,ik had 2 cm ontsluiting en weeen remmers waar de weeen gewoon doorheen gingen,ook longrijping gehad. toen mocht ik naar huis met absolute rust...nu 4 weken verder zit het er nog steeds in en heb ik groen licht gekregen,mag weer alles doen en thuis bevallen,dus het kan! als het nu wel mocht komen zal het afhankleijk van het gewicht en hoe sterk het is even de couveuse in moeten misschien,mijn eerste was er met 36 weken en ocht gelijk naar huis. sterkte he!
waarom als je al weer in het ziekenhuis ligt ben je zo verdrietig. nou onsluiting weet ik nog nie, omdat me weeen rustig zijn willen ze niet echt gaan voelen, mischien met binnewaardse echo maar dat weet ik nog niet, zo ie zo moet ik heel wekend nog blijven, omdat dit mijn 5e opnamen is in heel me zwangerschap. mag god zij dank 5 min naar buiten in de rolstoel ff vrisse neus. hoop straks nog wat te horen van die echo.julliej horen
net binnewaardse echo gehad onsluiting zit tussen 2 a 3 cm, en ze hebben me baarmoeder lengte gemete die was 1,8 wat klein hij zag hem liever 3,0 of zo, dus 40 weken haal ik zo ie zo niet denk hij, als nu alles rustig blijf mag ik maandag naar huis toe.