Ik ben ook wel heel benieuwd nu, ze zal wel echt geen tijd hebben als ze geen berichtje schrijft. Spannend hoor.
Jaimy, ik wens jou ook heel veel sterkte toe, dat je snel naar huis mag! Het is heel spannend voor jullie!
sorry lieve sgaten dat het zo lang duurde, ik was maandag ochtend ontslagen uit het ziekenhuis, 1 nacht thuis geweest en dindsdag middag om 14.00 begonnen de rug weeen weer. halfe dag aan gekeken, en weer veel bloedverlies naar ziekenhuis gegaan, tot heel de nacht tot 5.30 weeen gehad niet geslapen en nu 3cm onsluiting, 6.00 waren alleen weeen weg, heb toen geslapen tot 9.30 op de verloskamer toen ben ik weer naar zaal gebracht, en nu nog steeds alles stil. ik heb dus maar 4 uur geslapen. als vanacht alles stil blijft morgen weer naar huis. ikben lichaamelijk en geestelijk op. bedankt voor alle leuke reacties. julliej horen. p.s. dit is internet via me tel gaat niet heel snel. kus kus
schiet voor jou ook niet op. De kleine moet nog even lekker warm bij mama zitten, hoe moeilijk dat voor jou ook is nu en ik spreek uit ervaring. Veel sterkte de komende tijd en troost je met het idee, dat er veel mensen aan je denken hier. dikke kus.
dankje ik ga ook nog even vol houden die paar weekies. nu leker douche even wachte op de dokter, mischien zo weer nar huis
Jaimy, veel sterkte gewenst in deze spannende tijd. Ik kan me goed voorstellen dat je doodmoe bent! Hopelijk kan toch nog wat rust vinden! Liefs
helaas weer niet naar huis ondanks alles goed is. shit dus CTG was goed goede nacht en nog blijven, morgen is groot bezoek en willen ze groeiplan opstellen.
Tsjonge meid, wat een gedoe! Ik hoop dat het inmiddels weer wat rustiger is en dat je even goed kan bijslapen! Sterkte hoor, er wordt aan je gedacht!
hoop idd morgen weer op wat duidelijk heid waarscheinlijk moet ik tot 37 weken in het ziekenhuis blijven dus dat is dan 2 weken en 2 dagen ze gaan nu tog weer uit van me eerste uitgerekend e datum. 22nov dus loop gelijk weer langer, nog steeds veel slijm en bloed maar weeen en harde buiken niet.