Jeetje Jaimy, Dat worden dan nog lange weken voor je als je nog twee weken moet blijven. Het belangrijkste is dat het kindje gezond te wereld komt. Je stelde het je vast heel anders voor. Ik hoop dat je straks nog wat roze wolken ziet! Nogmaals sterkte toegwenst! Liefs
Hai meis...wat vervelend....maar ze doen t niet voor niks! Ze houden jou en de baby gewoon goed in de gaten. Pak nu gewoon je kans om heerlijk uit te rustten...(lezen, tv kijken, slapen) Mag je wel gewoon van zaal af of heb je bedrust gekregen? Anders lekker elk uur even een wandelingetje maken door t ziekenhuis...even lekker naar buiten! Zie het positieve ervan in...in het ziekenhuis moet je helemaal niks en kom je echt tot je rust! Meis, heeeel veel sterkte met de laatste loodjes Groetjes Debby
haj meiden julliej raden het nooit ik ben thuis. joepiej. dokter is laat komen melden aan bed, ik moet heeeeeel rustig aan doen, als ik echt helder bloed of weeen heb moet ik gelijk weer terg komen, maar ook vinden hun dat ik lang genoeg heb geknokt dus als ik 37 weken haal wordt ik 3 nov inglijdt jeeeeej hele opluchting voor me. lekker gevoel om nu nog 2 weken te moeten of korter kus
Fijn dat je thuis bent, geniet er van. De laatste loodjes wegen het zwaarst! Je bent er bijna. Succes!
Fijn dat je weer thuis bent, kun je even tot rust komen. Nu nog even volhouden en dan heb je je wonder in je armen.