Hee dames, Even een vraagje. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. 2 maanden een hele nette cyclus gehad van beide 28 dagen. Netjes opgespoord met een ovulatietest en heb vorige maand heel duidelijk mijn eisprong gevoeld (flinke pijn in mijn linker lies). Nu deze maand loopt een beetje raar; Ik had al 5 dagen voordat ik een positieve ovaluatie had, vruchtbaar slijm. Gister nog een laatste beetje vruchtbaar slijm. Ook heb ik mijn eisprong niet gevoeld, wel dag 13 flinke last van buikpijn in mijn onderbuik maar had toen geen positieve ovulatietest. Ik ben dus door gaan testen na dag 18 waarop ik een positieve ovaluatie test had. Maar nu zit ik op dag 23 en heb iedere dag een knalpositieve test. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Een zwangerschapstest heb ik gedaan maar die is negatief, ben natuurlijk nog veel te vroeg om dat te kunnen testen. oja ik test met zwanger en kids dipsticks
Hee meiden. Ik reageer wat laat, sorry! Inmiddels weet ik dat die behoorlijk positieve ovulatietesten negatief waren en de allerlaatste, 4 dagen geleden, een echte knaller was. Ook even een clearblue digitale erachteraan en was duidelijk mijn eisprong. Deze keer geen eisprong gevoeld (wel wat zeurderige lichte steken). Wij zijn pas net begonnen dus moet er even uinkomen haha. Maar vorige maand netjes 1 positieve ovulatietest en de rest allemaal echt wit dus snapte er niks van.