Sinds vorige week hangt er een briefje in de klas dat er kindjes zijn met waterpokken. Mijn zoon heef ze nog niet gehad. Nu komt hij thuis met hoesten en is hij verkouden is dit het begin van de waterpokken ? Of is hij van uit het niks verkouden geworden? Wil dit graag weten omdat me dochter nog een half jaar moet worden en zal het naar vinden als ze nu al de waterpokken gaat krijgen ze heeft al zo last van haar luchtwegen dus vind zo zielig als dit er ook bij komt voor haar. Zoon hoest nu veel en speelt niet zit op de bank met de iPad op schoot zegt ook ben ziek mama. Echt zo sneu want nu het wat beter gaat op school wil ik dat hij er zo vaak mogelijk naar toe gaat.
Tja... als je zoontje besmet is is je dochter het nu ook. Dus daar is niets meer aan te doen Hier begon het zo als jij beschrijft. Maar het kan ook wat anders zijn Twee weken later had mijn andere zoontje ze ook. Het viel hier redelijk mee en met vier dagen was het ergste voorbij succes
Tja, vervelend maar je doet er niks aan. Je kunt besmetting echt niet voorkomen en als je oudste ze krijgt, krijgt de jongste ze ook. Sla alvast wat medicijnen in en veel succes!
Je hebt kids clean ofzo iets. Helpt tegen de jeuk. (Hier niet gebruikt) Je kan ook havermout kopen voor in bad. Google maar op op waterpokken en havermout wij gebruikt luchtige kleding en paracetemol drie maal daags onze jongste had Veel plekken in de mond en kreeg gepureerd eten (was 8 maand dus dan kan dat prima)
En het was vier dagen heel erg dat we dachten dit gaat niet goed als het morgen niet minder is gaan we naar de dokter. Maar toen werkt het elke dag steeds minder, zo snel als het kwam zo snel werkt het ook minder
Onze jongste van toen 8 maanden had ze ook. We hadden spul gehaald tegen de jeuk maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. Ze zal het nog wel een keer krijgen dus. Maar meestal hebben ze het dan ook niet zo erg voor hun eerste jaar.
Probeer te vermijden dat ze in bad moeten ... en als dat moet dan in een lauw badje. Door een warm bad te nemen worden het snel meer!
Hier wel heftige waterpokken bij onze jongste, hij was toen 6 mnd. Hij zal het waarschijnlijk niet weer krijgen omdat het zo erg was, verwachten de artsen. @TS Haal Zovirax koortslippencrème. Alleen daarmee kun je voorkomen dat er een huidinfectie ontstaat.
Hij was vanavond erg aan het hangen maar nog geen plekjes gevonden kijken morgen wel weer of hij naar school kan of niet iedereen loopt ermee dus elkaar aansteken maakt toch niks meer uit
Vandaag bij de dokter geweest knul had 40 graden koorts arme knul nu heeft hij een rood vlekje is dat dan een waterpok? Zit naast ze neus bove ze speen
Hij heeft alleen dat plekje en niet ergens anders dus ik twijfel hij heeft ook erg hoge koorts maak me grote zorgen
hier vorige week woensdag begonnen met 2 bultjes bij de lip en de volgende dag van top tot teen onder. ze was totaal niet ziek en psz gebeld of ze mocht komen ja of nee. de besmetting was toch al geweest zeiden ze dus ze mocht gewoon komen. en ze trekken nu ook al weer weg, totaal niet ziek of wat geweest. ze heeft ze nu gehad denk ik dan maar verder trouwens niemand uit de klas met deze klachten dus ze was de enige tot nu toe. dus besmetting hoeft niet eens
Dat hij niet drinkt en als hij morgen nog niet drinkt moet hij opgenomen worden ziekenhuis ze koorts is echt heel hoog
Ja dat is begrijpelijk dat je je dan zorgen maakt ! Helpt pcm niks dan ? Ik zie dat hij nog een speen heeft. Doop dat tussendoor in ors. En probeer het hem daarna te laten drinken. Arts in t ziekenhuis vertelde mij dat als ze uitgedroogd zijn/raken ORS drinken. hier ook gister 41 koorts en vandaag een kwart bekertje gedronken en vanmorgen pap. Sneu hoor als ze zo ziek zijn.