Heel erg bedankt voor je snelle pendel!!! Ik hoop dat ie uitkomt en laat je nog wel weten of je gelijk had!!! thnx voor je tijd meis!!!
Bedankt voor je pendel, hoop dat je gelijk krijgt. Iemand anders pendelde dezelfde maand, alleen ander geslacht, dus wie weet... Wel 2! Haha
Bedankt!! Ook erg lief je berichtje erbij, ik hoop dat je pendel uitkomt. Ik zal het laten weten! Liefs
Aaah! Ik snel in me pauze ZW papina ervoor gezet op me telefoon. Hele middag gewacht op een berichtje terug, blijkt dat ik niet goed op versturen gedrukt heb, haha!! Heb ik wel weer! Ik hoop dat je snel weer pendeld, ik hou het goed in de gaten!
Aaah! Ik snel in me pauze ZW papina ervoor gezet op me telefoon. Hele middag gewacht op een berichtje terug, blijkt dat ik niet goed op versturen gedrukt heb, haha!! Heb ik wel weer! Ik hoop dat je snel weer pendeld, ik hou het goed in de gaten!
Hoi dames, Heb nu nog 10 verzoekjes voor mijn pendel. Er kunnen gewoon verzoekjes verstuurd worden hoor Pendel het graag Veel liefs Bianca.
PB is verstuurd, wel te laat, maar misschien voor morgen? Alvast bedankt in ieder geval, ben erg benieuwd!
Hoi Bianca dankjewel voor je pendel zodra ik iets weet laat ik je het meteen weten nogmaals dankjewel voor je snelle reactie
Hoi dames, Mijn pendel werkt nu even niet mee. Ik kreeg gisteren van een van me beste vriendinnen te horen dat haar nicht tijdens haar bevalling samen met haar kindjelief is overleden Ze was aan het bevallen en dat is erg mis gegaan verdorie. Ze was net 35 jaar oud Doordat ik zo van slag ben reageer mijn pendel raar. Jullie mogen gewoon nog verzoekjes sturen dan probeer ik ze morgen allemaal weg te pendelen. Gr Bianca.