Wooow dat is heftig! ik heb er geen woorden voor, Ik snap heel goed dat je even niet pendelt. Is niet niks ook! Neem je tijd die je nodig hebt en heel erg veel sterkte! Dikke knuf
Wat moet ik nu precies doen? ik wil ook graag iets weten.. kan ik gewoon een willekeurige vraag stellen in een prive bericht? en dan krijg ik daar antwoord op? Bijv: ben ik zwanger? krijg ik dan een ja of een nee ofzo? ik snap het niet zo goed...
Ow ships... ik lees nu pas wat er gebeurd is!! Ontzettend sorry dat ik je al een PB had gestuurd!! Ontzettend veel sterkte gewenst!
Poeh, wat een verschrikkelijk nieuws! Natuurlijk heb je even geen zin om te pendelen en werkt het niet mee. Doe rustig aan en sterkte!
wat een nachtmerrie en verdrietig nieuws heel veel sterkte voor je vriendin en jou en natuurlijk de familie die deze tragedie moeten meemaken. ik lees dat je wel pb toestaat. ik stuur er vast een , maar heb alle begrip dat het wat langer kan duren spinnekop
Ha Bianca, Wou je even laten weten dat je pendel jammergenoeg niet klopte (kon geen poll van je vinden). En je alsnog sterkte wensen. Groetjes Rombely
Hoi Bianca, helaas klopte je pendel niet, op naar de voglende pendel. Bedankt in ieder geval. Groetjes
Hè Bianca,wou even laten weten dat Ik vanochtend positief heb getest. Je pendelde voor mij dec jongen. Het geslacht laat ik je nog weten! Nogmaals bedankt