Hoi dames Ik wil weer gaan pendelen maar zodra er weer gedoe komt stop ik er mee Voor mij is het een hobby en dat moet gerespecteerd worden. Pendelen - je kunt alleen een pb sturen in de aangegeven tijden die hieronder staan! - geen krabbels en geen pbs buiten de tijden deze worden zonder reactie verwijderd! Vraag - naam volledig - geboortedatum - vraag - geboortedatum pendel ik vanaf 34w dan wel aangeven wat de uitgerekende datum is! Dat ik tussen bepaalde tijden pendels aanneem wil niet zeggen dat ik dan ook meteen reageer ik reageer binnen 5 dagen!
Leuk dat je weer gaat pendelen!!☺️ Hopelijk kijk ik optijd en kan ik een aanvraag doen😋 Dankjewel alvast dat je het weer gaat oppakken!!!
Je kunt 17 juli tussen 08:00 en 11:00 een pb sturen. (Ik pendel alleen voor leden die al 200 berichten hebben)
Je kunt 20 juli tussen 12.30 en 14.30 een pb sturen. (Ik pendel alleen voor leden die al 200 berichten hebben)
Je kunt 22 juli tussen 18.30 en 22.30 een pb sturen. (Ik pendel alleen voor leden die al 200 berichten hebben) ik zet hem een lange tijd open nu zodat iedereen de tijd heeft om te reageren hierdoor kan het wel langer duren voor je een reactie krijgt!
Ik had al 17 juli gereageerd op de aangegeven tijden maar nog geen antwoord gehad. Misschien niet goed aangekomen? Ik wacht de volgende keer anders weer af.
Je kunt 29 juli tussen 19.00 en 23.00 een pb sturen. (Ik pendel alleen voor leden die al 200 berichten hebben) ik zet hem een lange tijd open nu zodat iedereen de tijd heeft om te reageren hierdoor kan het wel langer duren voor je een reactie krijgt!
Ik zou ook heel graag een pb sturen, maar ik begrijp dat dit geen zin heeft omdat ik nog te weinig geschreven heb hier?