Hallo dames, Ik ben hier sinds kort weer actief onder een andere naam...en wil graag weer af en toe pendelen voor jullie. Heb er geen vaste dagen voor en niet elke dag, maar het zal wel in de avonden zijn na 20.30. Lieve groet, Jella.
hoi meid, ik hebbje ook een bericht gestuurd kijk maar even wanneer je tijd en zin hebt om te reageren en voel je zeker niet gehaast of verplicht. We zijn al 4 jaar bezig en zitten in een iui traject. ik lees hier altijd mee op zp en heb me vandaag dan ook aangemeld om ervaringen uit te wisselen. ik moet nog wel even wegwijs worden in pb berichten sturen enzo of dat het openbaar is maar ik kom er vanzelf achter. groetjes
Oh sorry ik lees dit nu pas hihi. Jullie mogen mij ALTIJD bericht sturen. Ik pendel voornamelijk in de avonden na 20.30. Sorry voor de onduidelijkheid.
Wwooooooowww ik krijg nu ineens heel veel berichten binnen wahahahaa. Lieve dames pendelen is niet 123 gedaan, en de berichten stapelen zich op, dus ik vraag jullie geduld als het even op zich laat wachten, ik doe het met liefde.
Hee! Wat lief dat je wil pendelen, heb je ook een berichtje gestuurd, zie net dat je ook.een Brabander bent, leuk!