Blijkbaar is mijn oude topic gesloten???? Maar ik heb weer ruimte voor vijf personen om tarot voor te leggen. Stuur mij even een prive bericht voor meer informatie over hoe en wat. Ik hoor het graag van jullie wie wil.
Dames ik zit weer vol. Geen prive berichtjes meer sturen. Zouden jullie dit topic ook niet willen sluiten? Dan kan ik het t.z.t. weer omhoog halen als er plek is.
Ik zie dat je zwanger bent, wat fantastisch gefeliciteerd! Ik ben net te laat, maar ga in de gaten houden wanneer je weer plaats het
Dank je Suze Ik zie dat je al een poosje wacht? Zal ik jou een berichtje sturen als ik weer plek heb?
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat leuk dat je voor andere tarot kaarten wilt leggen☺️ Ik zou ook graag eens een kaart legging willen Ben ondertussen in ronde 22 na een miskraam en het wilt maar niet lukken😔 Hopelijk heb je binnenkort weer tijd en plaats ik zou dan graag kijken hoe en wat er voor mij in petto ligt☺️
Als je weer een plekje hebt,wil ik me graag aanmelden. .... Eens zien of er nog een (B)engeltje bij ons op aarde wil komen wonen
Ik zal aangeven dames als ik weer plek heb. Momenteel nog geen plek. En als ik jullie in plan kan het even duren voor je de uitslag hebt. Ik leg alleen in de weekenden en ben zwanger ook nog haha dus last van de klachten. Aangezien Roosje aan het wachten was Dan weten jullie dat voor de toekomst. Als jullie er geen problemen mee hebben
haha ik snap wel dat het eventjes kan duren voor een antwoord. Maar was gewoon een beetje bang dat je me vergeten was. Ik zou zeggen neem je tijd.
Absoluut niet. Ik heb een lijst en die werk ik af vandaar. Je mag me ook best een pbtje sturen als je, je zorgen maakt. Ik kijk hier verder nooit. Alleen post ik wat als ik weer plek heb.