Wat zouden jullie doen?

Discussion in 'De lounge' started by Paroluno, Jan 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paroluno

Paroluno Niet meer actief

Ik ga samen met een vriendin van mij beginnen met sporten 1 keer per week.

Aangezien zij geen auto heeft haal ik haar op en breng haar terug. Dit alles is bij elkaar 28 kilometer.

Mij maakt dat niet zoveel uit maar nu begon mijn man of ze ook bijdraagt in de brandstof.

Daar heb ik niet over nagedacht. Zouden jullie dit aan haar vragen of gewoon zo laten?

2. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik persoonlijk zou dat niet doen omdat ze een vriendin is en geen auto heeft maar als je zelf niet veel te besteden hebt dan zou ik het wel voorstellen.

3. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik zou er persoonlijk niks voor hoeven, tenzij die 28 kilometer om is (en de sportschool bij wijze van spreken om de hoek). Als je alleen zou gaan sporten zou je dat namelijk ook kwijt zijn...

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dat hangt ook wel van je financiele situatie af denk ik.
    Maar aangezien jullie samen gaan en jij dus ook 'profijt' hebt van haar gezelschap en ze je vriendin is zou ik absoluut nooit om een bijdrage vragen. Mits je het gewoon kunt veroorloven dan he.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Je gaat er zelf ook heen toch? of moet je haar 28km verder ergens op halen? Als je nu speciaal voor haar zou moeten rijden zou ik dat wel vragen. Maar als je haar op de heenweg oppikt en op terugweg afzet en het zit toch op de route zou ik daar niet zon probleem van maken.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Waar isde sportschool? Ga je haar 14km verer ophalen om in een andere plaats te gaan sporten? Of zou je die 28km zelf ook al rijden.
    Ik heb zelf ook geen auto, maar zou zelf er dus niet voor kiezen om zover weg te gaan sporten en me zo afhankelijk te voelen.

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    gaat ze speciaal voor jou naar een sportschool die niet bij haar in de buurt is? zoja dan zou ik niks vragen, is het andersom dan wel. behalve als je het kan missen, dan zou ik sowieso niets vragen.

8. Paroluno

We gaan sporten in mijn woonplaats en zij woont daar dus ver buiten. Zelf hebben wij het gewoon normaal maar niet extreem breed.

9. Paroluno

De reden dat we deze sportschool pakken omdat ze nergens anders paaldanslessen geven ;)

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    dit

11. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D

Maar ze komt dus speciaal naar jouw woonplaats daarvoor, ik zou dan niets vragen.

12. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

May 8, 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Ligt er ook aan hoe goed jullie verstandhouding naar elkaar is. Eigenlijk zou ze het zelf moeten/kunnen aanbieden. Dat ze anders af en toe geld voor benzine geeft. Eens in de 2 maanden een volle tank ofzo. Ga maar uitrekenen wat de bus kost, is ook niet mis. Het kost jou tenslotte ook geld en extra tijd.

13. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Aangezien je speciaal voor haar een stuk omrijdt zou ik wel een kleine bijdrage vragen, of bijvoorbeeld afspreken om af en toe ergens iets te drinken of te eten en dat zij dan trakteert..

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Ik zou geen bijdrage vragen, maar eerder vragen dat zij bijvoorbeeld je drankje ginder betaalt.
    Of jezelf en je partner 1 keer per jaar op een etentje bij haar uitnodigen.

15. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Zou ik iets regelen, misschien inderdaad eens in de zoveel tijd een volle tank, of een etentje oid. Vind het nogal wat, de km die je rijdt om even iemand op te halen! Wel lief hoor :)

Share This Page