wat kan dit zijn?...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door washburn, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Hey allemaal!

We zijn in de running voor een tweede spruit :)

Nu ben ik nog maar een drie weken terug gestopt met de pil, maar we zij al wat hobby en kluswerk aan het verrichten...

Nu had ik gisteren ineens super erge krampen. Echt vanuit mn onderbuik en rug. Ik ben maar even in een warm bad gaan liggen e toen zag ik dat ik wat donker bloed had gedrupt in mn inlegkruisje...(klein veegje zeg maar).

De krampen gingen over in steekjes en nu vandaag heb ik geen niemenswaardige pijnen meer gehad.

Ik kwam thuis na mn werk en ging ff naar de wc. Potverdrie, ik schrok me een hupseflups!

Ik voelde opeens iets naar buiten komen en (sorry voor de plastische beschrijving) maar er lag opeens een dikke prop donkerbruinig gekleurd slijm... ter grote van een kleine knikker...

Wat the ... is dit?

Iemand een idee?

Ik ben normaal gewoon ongesteld met een mooi helder rood gekleurd en vloeibaar bloedje... maar dit?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Bruin bloed is oud bloed!
    Dit klinkt als ontpillen en ik herken je verhaal heel erg.
    Niks om je zorgen over te maken. Je lichaam is aan het resetten.

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook aan ontpillen

4. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    He beiden, dank voor jullie reacties!

Ik heb maar eens wat spulletjes in huis gehaald. Doosje zwangerschaptesten en ovulatie testen.. (heb ik bij mn vorige zwangerschap niet gebruikt, toen was het raak voor we het wisten! ;) )

Ik dacht: " ach probeer es zo'n ovulatie test staafje"... geen idee hoe dat werkt.
    Slaat hij meteen positief uit...

Oke, dat wordt klussen dacht ik dus...

Maar blijk ik toch echt ongesteld geworden te zijn...

Kan dat tegelijk?!

Lijkt me niet echt logisch.. ik heb goed getest volgens de bijsluiter en volgens het controle venstertje op de stick...

Ben es benieuwd wat jullie hier van denken...

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Fotootje?
    Wat gek!

6. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Het schijnt wel te kunnen; ovulatie en menstruatie tegelijk.
    Volgens Dr Eugen Jones, heb je twee vruchtbare (ovulaties) perioden per cyclus:moontimediary.com.au/dr-eugen-jonas-lunar-method/

Op de site staat ook twee verwijzingen waar je je vruchtbare tweede periode kan berekenen.

7. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Ik heb er helaas geen foto van... maar het resultaat was identiek aan het voorbeeld in de bijsluiter voor een goed uitgevoerde en positieve test...

Ach, oke! Ik had geen idee dat dat dus uberhaupt kon!

Naja, ik laat hem denk ik toch pass en want echt zin in actie daar beneden heb ik nu niet... normaal heb ik mooi helder bloedverlies maar nu!!!

Maar es effkes een weekje rust aan mijn lijf...kijken we daarna wel weer verder... ;)

Bedankt voor jullie reacties!

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    wat als je zwanger was? en het een mk is geworden? dan kan het zijn dat de ovu test nog posi is, aangezien die vaak reageert op HCG

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ze is net 3 weken gestopt met de pil, dus zwanger kan ze nog nauwelijks zijn.
    Als dat knikkertje een zwangerschap geweest zou zijn, dan was ze al veel langer zwanger. Bij een zeer prille zwangerschap voor 4 weken zie je niksnakkesnada, zelfs niet op een echo.

Men gooit tegenwoordig alles maar heel snel op een miskraam, waarom eigenlijk?

Dan is het vele malen logischer dat ze een ovulatiebloeding heeft. En het kan ook nog haar eerste natuurlijke menstruatie zijn. Sommige vrouwen hebben ook gewooln een duidelijke ovulatietest tijdens hun menstruatie. En nee, dat wijst dan niet automatisch op een zwangerschap, miskraam of LH-piek.

TS, google maar eens ovulatiebloeding.

Je cyclus kan ook nog van de leg zijn na pilstop.

10. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    ja, dacht het alleen omdat ze schijnbaar echt ongesteld is geworden.

Nu lees ik dus dat ongesteld en posi ovu test mogelijk is, dus dan zal het dat wel zijn.

Deel Deze Pagina