Ik heb er zelf niet zo vaak last van. Net pas voor de 2de keer die popup sinds de opening van dit topic. Ik word trouwens doorgelinkt naar deze link: Advertisement Ik heb nu op mijn iPad bij "Instellingen" > "Privacy" en dan "Beperk reclametracking" aangezet. Misschien dat het werkt?
Ik krijg elke keer de melding en gaat hij naar appstore toe.. En als ik een tweede keer dan zp opstart niet.
Ik heb het ook! Ik wachtte eerst af of ik het ergens ook kreeg maar krijg hem op Zwangerschapspagina.
Bij mij ook, niet eens door bijlage toevoegen, maar gewoon op berichten reageren of lezen...irritant!
Dank jullie voor de melding. We hebben de link verwijderd, maar gaan opzoek naar de oorzaak. Jullie hebben dit op de Ipad? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Beste Wijffie75, Wat vervelend zeg! Als je 'm nog een keer krijgt (en dat geldt ook voor anderen) zou je dan een print screen willen maken en aan willen geven wat je op dat moment aan het doen was en dat dan mailen naar info@zwangerschapspagina.nl? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl