Vraag over ClearBlue digital ovutesten (met smile)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by juulzon, Mar 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Dag lieve meiden,

Heb een vraagje over de Clearblue Digital Ovutesten, die met die happy smile :) !

Zit zelf helemaal niet meer in de ovutesten, want we zitten al een tijdje in de MMM. Nu heb ik afgelopen ronde een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en er is een eileider weggehaald. We mogen pas in mei weer verder voor IVF, maar hebben groen licht om zelf te klussen... Omdat ik mijn cyclus weer in kaart wil hebben en weten wanneer we een ieniemiekansje hebben, ben ik ovutesten gaan doen. Bij de kliniek hebben ze de Clearblues geadviseerd, dus die heb ik gebruikt.

Nu... had ik gisteren (36 dagen na de operatie) een positieve test! Een brede smile lachte me toe! Dus, wij het gisteravond gezellig gemaakt!

Nu had ik gisteren ook het staafje eruit gehaald en dat was niet zo heel donker, maar wel een smile.

Maar, heb vandaag weer getest en weer een smile!
    Vandaag weer teststreepje bekeken en was-ie dus echt even donker als de teststreep.

Nu zegt de gebruiksaanwijzing dat je bij een smile daarna niet nog eens hoeft te testen, omdat de ovulatie dan in gang is gezet en 24u tot 36u later plaatsvindt...

Nu had ik dus gisteren om 12u een positieve test, dus dat zou dan toch betekenen dat mijn ei vandaag tussen 12u00 en 00u00 moet springen?
    Of zou het later zijn omdat-ie vandaag weer positief was???

Weet het even niet meer zo goed... (ben helemaal uit de ovutesten sinds ik IVF ;) !)

Wie het weet mag het zeggen :) !
    Alvast dank jullie wel!!!

xxx

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Waarschijnlijk had je gister het begin van je piek te pakken en zat je er nu middenin. Je ei springt dan waarschijnlijk vandaag of morgenvroeg. Ik zou in elk geval lekker gaan klussen.
    Hopelijk is jullie snel een prachtig wondertje gegeven!

3. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ik denk dat ze daarom ook zeggen dat je ei na 24 tot 36 uur komt. Je hebt in principe twee dagen een LH piek. Waarschijnlijk heb jij hem inderdaad net aan het begin opgevangen. Als je hem aan het begint vangt zal je eisprong dus ongeveer na 36 uur komen, als je hem aan het eind vangt binnen de 24 uur. Ik vind het al top dat je je ei kan vangen haha, mij lukt dat nooit met die suffe testen (maar ik blijf proberen!)

Wel heftig allemaal joh. Ben je eindelijk zwanger krijg je dat! Ik hoop dat je het allemaal wat trekt en dat je toch nog snel een prachtig wondertje in je armen mag hebben. Het liefst zonder al die IVF gedoetjes!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Dankjewel meiden!

Vond het ook heel bijzonder dat ik een ei heb gespot!Hopelijk springt-ie aan de goede kant, heb nl nog maar 1 eileider...
    Maar, ik blijf geloven in wonderen!

Marije, zie dat jullie ook al een trjaject achter de rug hebben... Sterkte en succes!

Succes voor alletwee trouwens (ga het vanavond maar weer gezellig maken!!!)

xxx

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Bedankt Juul! Ons wondertje is via IUI gemaakt, we hopen eigenlijk dat dit nu niet weer nodig is. Maar ja, je hebt er alles voor over he? :)
    Hebben jullie het gezellig gemaakt? ;) En wat goed dat je blijft geloven, dat is zoooo belangrijk!!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Het was eergisteravond en gisteravond heel gezellig :).
    Denk dat vandaag mijn ei is gesprongen: had flinke steken aan de LINKerkant (mijn goede kant :) !). Dan hebben we toch mooi tijdig geklust toch? Die zaadjes blijven toch wel een tijdje plakken daarbinnen....
    Misschien moet ik het zo nog maar even gezellig maken... just in case :).

Al is de kans klein, iedere kans is er een!
    En anders ben ik toch heel trots op mijn lichaam dat het de boel weer heeft opgepakt!!!

Dank voor de antwoorden!
    xxx

Share This Page