Hoi, even een vraagje... Ik kan zwanger worden, dat weet ik inmiddels, en vaak voel ik mijn ei aankomen, maar wil toch ovulatietesten proberen... deze maand ff stop aangezien ik begin van de maand een miskraam heb gehad... Ik wil nu graag online ovutesten bestellen, want ze zijn hier (ikke in buitenland) zo verrekte duur!!! Heb online bij babytest.de testen gezien, 20 ovutesten en 10 zw testen voor 1767 ex verzendkosten, maar is hier iemand mee bekend... Zo niet, hebben jullie een nederlandse die naar oostenrijk verstuurd?? thanks
www.sensitest.nl Die sturen ze voor 2.50 naar t buitenland ( ik woon in Belgie ) En die testen hebben bij mij 4 x goed gewerkt Succes
Ik heb goede ervaring met deze www.zwangerenkids.nl. Volgens mij versturen ze wel naar andere eu-landen.
sensitest wel zie ik!!! ik heb nu Ovulationstest und Schwangerschaftstest zum günstigen Preis. Besonders schnelle Lieferung bei Eisprungtest.de. Alles für den Kinderwunsch. Ovulationstest zur Feststellung des Eisprungs. Schwangerschaftsfrühtest zur Feststellung einer Schwangerschaft gevonden die zend hierheen maar ik weet niet hoe ze zijn sensitest wel goed?
Wat ik opgevangen heb op het forum (dus niet uit eigen ervaring, maar zat zelf ook de twijfelen welke te nemen, dus wel goed opgelet) is dat de sensitesten erg goed zijn als je urine een duidelijke lh piek geeft. Als je wat minder heftig op testen reageert (bij mij werken die testen gewoon niet zo best) dan krijg je een lichter streepje. Uit ervaring weet je dan wel hoe donker hij ongeveer moet zijn voor positief. Als je dus duidelijk test normaal gesproken, dan zijn ze erg goed. Ik heb toch gekozen op de van z en kids nu eens te proberen, omdat men hier zegt dat die duidelijker lijntjes geven bij minder duidelijke pieken zeg maar. Dat je beter met de c lijn kan vergelijken. Hahah hoop dat mijn verhaal duidelijk is.....gnif
ik ben sinds deze maand begonnen met de testen van sensitest en ik vind ze wel goed! Heel veel dames ook die niet zoon knallende test hebben bewaren ze zodat ze je kunt vergelijken.. op die manier kan je dan toch zien welke donkerder is enzo...en wanneer dan dus je eisprong eraan komt En aangezien jij je eisprong voelt kun je dan gewoon testen en kijken hoe donker/licht ie uitslaat...en weet je dalijk gelijk voor de volgende keer... Want als je m voelt dan kan je m soieso niet zo snel missen lijkt mij?