Vanochtend (geen ochtendurine) getest met Kruidvat en vond het zo' n rare test! Urine leek in eerste instantie niet goed opgenomen. Uiteindelijk liep hij wel door en na 5 minuten leek het een heeeel vaag streepje. Maar na 10 minuten afleestijd zag ie eruit zoals op de foto waar de test op mijn been ligt. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Weet niet of ik hem als positief kan beschouwen?
Zoals ik die onderste zie, vind ik hem positief. Kruidvat droogt langzaam duidelijker op dus dat kan hoor
Streep is streep, ik vind hem netjes... Ik zou hem als positief beschouwen en anders urine ophouden nu en dan nog keer straks testen als je het niet vertrouwd
Ja hoor die is positief! Toen ik die testen deed was de streep ook niet helemaal egaal. Blijkbaar is de kwaliteit niet meer zo top als vroeger. Gefeliciteerd
Ik denk ook positief. Kruidvat heeft wat langer de tijd nodig om op te drogen en een duidelijke kleur te krijgen.
Ik zie op beide foto's een streepje. Denk dat ie inderdaad wat langer nodig heeft gehad om goed op kleur te komen. Ik zeg ook positief! Gefeliciteerd!
ik zeg ook positief. kruidvat heeft bij bij nog nooit indrooglijntjes laten zien. die bleven bij mij echt OMO. geniet ervan!!!
Positief hoor! Er moet binnen de afleestijd een lijntje te zien zijn en daarna droogt hij mooi op. En dat is bij jou het geval @marlidd gevaarlijke uitspraak, bij anderen namelijk wel dus geen conclusie die je zo makkelijk kunt trekken
1 van mijn kruidvat testjes droogde ook zo raar op, maar bleek 'gewoon' een goede test. Ik vind hem er mooi uitzien, gefeliciteerd!
ja je hebt gelijk stom van mij. beetje snelle impuls reactie van mij. bij mij blijft hij dus omo maar niet bij iedereen begrijp ik.
Gefeliciteerd, dit is gewoon een positieve test! Mijn kV test was ook in het midden lichter. Ze lijken niet meer zo goed als 2 jaar geleden.