Gezien de meelevenheid van de vk de vorige x denk ik dat ik wel met 6 weken mag komen als ik zeg dat ik weer zo in onzekerheid zit. Maar ik vind het hele verhaal nog teveel op de vorige vmk lijken dus ik ben nog niet zo positief dat ik ga bellen. Eerst nog maar eens een weekje zonder bloed overleven.
Ik snap je goed. Slopende dagen/weken voor je. Hoop dat je de moed erin kan houden al is dat moeilijk.
Ja nu ik je opgedroogde test zie krijg ik wel weer hoop! Ik zou misschien toch even doortesten. Oh laat het toch hetzelfde probleem zijn als met mijn test!
Helaas dames, dit gaat echt een exacte herhaling worden van de vorige keer. Ik had zo graag gehad dat ie vandaag dan gewoon een heel stuk lichter was. (Of donkerder maar die hoop was wel heel klein) Maar weer zo'n beetje zo zo.
Maar stel je had om de dag getest. Dan zie je wel oploop! Kun je een foto maken van 8, 10 en 12??? Of 9, 11 ,13?
Persoonlijk vind ik 11 en 13 niet hetzelfde en zie ik oploop. Hcg verdubbelt toch ongeveer om de 2 dagen? Ik weet niet wat de vorige keer gebeurde?
Moet je maar even door mn topic bladeren die ik heb gelinkt heb in de eerste post van dit topic. Als je ze apart bekijk is er enige oploop maar ze horen toch echt op een rijtje en als je ze dan bekijk is er op- en afloop.