Oh bah wat naar die onzekerheid weer. Dikke knuffel. En hoop toch dat het alsnog goed gaat. Maar weet er alles van. Pak gewoon je afstand, je kunt er niets aan veranderen. En ik duim toch dat dit nog goed is.
Dames, ik heb even advies nodig. Geen nieuws nog hier. Gister wel weer getest, wel iets donkerder dan zaterdag maar dit kan niet goed zijn. Alleen ik begin langzaam in paniek te raken. Begin me zwanger te voelen, misselijk, duizelig, koudenz. De spanning begint me denk ik ook op te breken en de onzekerheid vind ik vreselijk. Ik heb heel veel afscheiding en elke keer hoop ik dat het bloed is. Voel me zooo rot. Krijg last van paniekaanvallen, wat gewoon een teken van teveel stress is. Wat kan ik doen?
He wat rot dat je nog geen duidelijkheid hebt en dat je je zo voelt Even een verloskundige bellen voor overleg? Iemand die het vorige verhaal ook kent? Is dat een optie?
Heb je weer eens met een cb indicator gecheckt? Ik zou het toch gaan bespreken met een vk ! Wie weet dat ze wat voor je kunnen betekenen? Of misschien bloed prikken om te kijken of het stijgt?
Wat vervelend dat je zo enrom in onzekerheid zit. Ik zou toch contact opnemen met de vk. Als ze een beetje meelevend zijn gaan ze je vast helpen. Succes meid!
Bah wat akelig. Ik herken de paniek helaas een beetje. Wat mij heeft geholpen is blijven herhalen voor mijzelf dat ik er geen enkele invloed op had wat de uitkomst zou zijn. Ik heb ook een hypnose filmpje op YouTube gevonden waar ik s' avonds naar luisterde, deze meneer had voor mij een hele prettige stem en ik werd er oprecht kalmer van, maar dat is natuurlijk heel erg persoonlijk, voor t zelfde geldt wil jij je telefoon uit het raam gooien van dat soort filmpjeS http://www.freehypnosissessions.com/overcome-pregnancy-anxiety-hypnosis-session.html Op deze pagina staat t YouTube filmpje waar ik naar luisterde Wat voor mij hielp was praten met mensen hier, soortgenoten/lotgenoten Wat niet hielp was Googlen, testen vergelijken en zoeken naar bevestiging want Google is niet je vriend.
Dat klinken als paniekaanvallen ja, bel je vk en leg je situatie uit. Misschien kan je voor bloedprikken of een echo om te kijken of er iets in de bm zit. T zou nog te vroeg zijn om echt wat te zien denk ik, maar of t op de juiste plek zit oid misschien al wel.
Hmm, zie niet in wat dat voor nut heeft met zulke streepjes. Er staat heus niet in 1x 2-3 weken. Positief zal hij sowieso nog wel zijn. Misschien dat ik straks idd de vk maar eens ga bellen.
stress kan ook verkeerd uitpakken.. probeer je focus elder op te leggen.. makkelijker gezegd dan gedaan.. evt hCg laten prikken bij de ha, of vk. en dan bv. donderdag of vrijdav weer..
Ik herken de stress. Echt zo rot nu weer dit! Ik zou idd ook geen CB gaan doen. Mijn ervaring is dat er pas 2-3 wk op staat als je ook een goeie dikke streep heb. Met zoveel stess zou ik de VK bellen om je bloed te prikken.
Nou, ik denk dat mn lijf het toppunt van stress aanvoelde. Ik ben net gaan bloeden. 3 dagen na mn NOD, dus ik ben dr "blij" mee. Wat kan een mens opgelucht zijn van bloed.
Ik had vanaf zaterdag geen enkele hoop meer. Vorige x was de klap groter. Sws houd je er nu meer rekening mee en toen ging het mis toen de streepjes net mooi begonnen op te lopen.