Hee, jouw test lijkt heel erg op de mijne van gister. Toen was ik 11 dpo en nu dus ook 12. Ik heb geen predictors meer dus kan vandaag niet testen maar heel veel donkerder zal hij niet zijn na 1 dag dus dit is geen gek streepje hoor. Heb even door je topic gebladers en snap je spanning wel hoor. Hopelijk snel mooie oploop. Dit was de mijne gister.
Ja klopt. Zag ik gister ook al. En ik vond jou streepje er prrrima uitzien. Heb ik volgende dag hetzelfde en BOEM, onzekerheid. Maar jij heb trouwens al oploop gehad. Knap dat je vandaag kunt overslaan.
@sweetdreams okee spannend duim voor je want ook al is streepje licht ik zie hem wel dus komt vast goed
Jaaaaaaaaa Kan wel zeggen dat het een prima streepje is, maar het helpt je ongetwijfeld meer om straks gewoon oploop te zien
Jaaaaa ik zie hem. O meis wat een spannende dagen/weken weer. Ik hoop zo dat je snel een super duidelijke test in handen hebt!
Sorry ik zie hem niet. heb je een foto die beter belicht is? Maar wat maak je jezelf gek joh, met steeds zo vroeg testen. Je doet jezelf alleen heel veel verdriet door vroeg te testen.
Op de predictor lijkt de streep grijs, haast de voorgedrukte streep waar normaal het roze zich in verzamelt. Deze zie je vaak wanneer de vloeistof nog aan het doorlopen is. Op de kruidvat test zie ik echt niets helaas
Dat hebben die nieuwe predictors niet. Die zijn echt hagelwit zonder indroogstrepen als ze negatief zijn.