Aah nee niet weer!! Ik zou wel richting de huisarts gaan. Ik heb onderzoeken gehad en bij mij kwam er wel wat uit. Je mag altijd pb doen
Oh nee wat oneerlijk zeg..... alleen mag je deze denk ik niet echt als miskraam rekenen aangezien dit vaker gebeurd voor NOD..... Maar toch is het erg oneerkijk. Je kunt altijd je glucose en schildklierwaarde laten checken.
Oh en hou je vast aan de gedacht dat je 2 gezinde kindjes hebt.... het kan zeker! En je bent super snel zwanger. Soms geloof ik dat sommige mensen nu eenmaal alle bevruchte eitjes innestelen en gewoon niet voorselecteren welke wel en niet levensvatbaar zjjn of klinkt dit een beetje stom? Toch een dikke knuffel meid weet hoe erg het is!
Nee, doe ik ook niet. Dit krijg ik ook het idee. Maar we zijn al 3 jaar een beetje bezig (in de zin van zonder AC maar weinig seks) en heb nog nooit een positieve test gehad in die tijd. Ook geen lichte streepjes voor NOD. Nu zijn we sinds oktober wat gerichter en actiever bezig en ben ik al 3x zwanger geweest. Dat is toch vreemd.
Ja ik denk vaak dat een miskraam daarna de kans op innesteling vergroot en dus misschien ook wel op innestelen van niet gezonde vruchtjes. Je hebt al 2 gezonde kindjes dus het kan wel en over het genetische deel zou ik me geen zorgen maken. Een glucose en schildklier kun je altijd laten checken dat heb ik toen ook gedaan en stelde wel gerust.
Eerste poos wel ja. Ik was 2x zo supersnel zwanger dat ik dacht dat dat zo weer gepiept was. Tussendoor af en toe. Maar altijd gewoon 1 testje, die dan negatief was en dan was het weer klaar. Ik heb trouwens altijd het gevoel gehad dat een 3e kindje moeilijk ging worden. Ik weet niet waarom.
Hoe oud ben je dan dat je denkt dat je dat niet krijgt? Utrogestan wordt in België standaard voorgeschreven bij behandelingen, bij zowel piepjong als stokoud als ik