Dit... Enige voordeel dat ik kan bedenken is dat alstie echt zo snel afloopt, hij morgen denk ik wit is en dus misschien snel ongesteld wordt. Morgen is ook mn NOD Krijg em niet gedraaid. Dit is toch gek. Hoe kan ik met zon test nu nog een positieve cb hebben gehad een uur terug?
Ow shit dat is licht inderdaad... wat raar!!! Zit je weer in die rot situatie dat je moet afwachten sterkte
Ik heb dit ook gehad. Helemaal in paniek natuurlijk. 2 uur later weer een test gedaan en deze was weer donkerder. De kruidvat testen zijn veranderd.. de ene bevat meer kleurstof dan de andere en dit zorgt voor veeeeeel stress. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is.
Heb je daar foto van? Ik vind het vreemd verhaal. Ik heb geen kv testen meer en ga ook proberen even niet te testen.
Nou idd ook flink verschil. Maar ik heb dr hard hoofd in. All1 die positieve cb vind ik echt heel raar.
Zonder je te willen ontmoedigen, die cb testen bleven bij mij als langst aangeven dat ik zwanger was bij mijn eerste vroege miskraam. Pas toen ik echt ging vloeien gaf ie aan niet zwanger terwijl de kruidvat test die dag er voor al echt zo vreselijk licht was. Ik had toen nog geen flauw idee wat een aflopende test inhield en dacht dat t aan de kruidvat testen lag maar helaas zijn die cb testen ook echt heel gevoelig. Naja je weet zelf ook dat t er shit uit ziet op t moment, vind t echt akelig voor je. Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt in welke vorm dan ook
Ik heb juist negatieve cbs gehad bij donkerdere streepjes dan die laatste. We zullen zien. Ben dr best verrot van maar ik zit ook gewoon nog voor NOD
Ah nee toch, wat lees ik nou?! Ik vind die laatste test er ook niet hoopvol uitzien. Wat ontzettend rot dit
Wat vervelend dat het er nu weer niet goed uit ziet.. Toch blijf ik nog even duimen voor je, heel veel sterkte
He bah. Bij mij werden de strepen ook minder en toen zei de cb ook nog 1-2. Na het vloeien niet meer getest.