Weer positief getest na vroege miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sweetdreams, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Veel sterkte en dikke knuffel! Ik heb pas na 6 zowel vroege als wat verdere miskramen hulp gekregen dmv bloedverdunners. Ik zou aangeven dat het je niet lekker zit en vragen wat ze voor je kunnen doen.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Zo bedoelde ik het ook niet meis,ik wilde je proberen te laten zien dat dit ook gewoon normaal kan zijn,ondanks dat het niet leuk is,snap je?Maar dat dit echt niet perse zo hoeft te gaan als de vorige keer...dat wilde ik je zeggen.
    (Ik loop er vaker tegenaan dat mensen mij verkeerd begrijpen of mij hard vinden hier op het forum,ik ben nu eenmaal niet zo goed in iets tactisch maar duidelijk opschrijven...en ik ben door eigen ervaring misschien ook gewoon harder geworden dan de gemiddelde vrouw)

Theprinces vindt dit leuk.
  3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik vind je helemaal niet hard hoor maar na 8 en 6 jaar terug 2x zo supersnel en goed zwanger te zijn geraakt, vind ik dit nu gewoon een beetje vreemd. En als een huisarts of gyn daar in mee gaat en iets voorschrijft, prima, maar als ze zeggen tja, dikke pech gewoon nog eve blijven proberen ook goed.

Wat ik me dan afvraag. Is het als ik vandaag of morgen ongesteld wordt een biochemische zwangerschap en vanaf zondag een vmk?? Is toch gek eigenlijk. Maakt mij niet uit overigens hoor. Las pas dat iemand boos werd dat volgens mij jij ook zei dat het een biochemische zwangerschap was ipv een vmk.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Officieel is het een vroege miskraam als je op nod een positieve test(dus geen grijs lijntje,pennenstreepje enz) hebt en na je nod ongesteld wordt.Daarvoor is het een biochemische zwangerschap.En daar kan iemand boos om worden,maar ik kan er niets aan doen dat het nu eenmaal zo is.Maar degene waar jij het denk ik over hebt,had ook geen biochemische zwangerschap omdat de positieve test ontbrak en ze netjes op haar nod ongesteld werd,2 keer achter elkaar.Gewoon ongesteld dus.

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik zou ook aan de utro, maar moet toch door naar de gyn. daar de 25e melden..

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat ontzettend balen dit zeg! :(

Ik zou voor het 2e gaan.
    Hoelang zijn jullie nu bezig?

Toen wij voor de 1ste gingen. ook 2x achter elkaar een vmk gehad. 3e ronde (blijvend) zwanger.

Ik hield me dan voor dat het vruchtje niet goed was. Je lichaam is immers zo gebouwd dat hij dat afstoot.

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Al 2,5 jaar zonder AC maar we waren niet echt actief alsj begrijp wat ik bedoel. Ik oktober toch zwanger en nu na ovu-testen en gerichter klussen weer raak.

8. muisjes1980

muisjes1980 Actief lid

27 okt 2017
    181
    188
    43
    Vrouw
    Hoii Sweetdreams

Ik zou me nog geen zorgen maken hoor
    Je test is nog steeds positief
    en volgens mij weer iets donkerder dan gister of niet ?

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Mwuaah, zou ik niet persé durven zeggen. Zo istie opgedroogd. Meestal wordt na je NOD toe het hcg steeds hoger en de verschillen per dag dan ook groter.

Zolang ik niet vloei, is er natuurlijk nog een kans maar ik weet dat die heeeeeeel klein is.

Bedankt voor je positiviteit:)

Bijgevoegde bestanden:

10. muisjes1980

muisjes1980 Actief lid

27 okt 2017
    181
    188
    43
    Vrouw
    h

hoii

hij is toch weer donkerder dan gister
    ik heb nog wel hoop voor je hoor..
    wanneer test je weer ?

11. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Denk toch wel morgen, zolang ik geen bloed zie tenminste.

12. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    De test van vandaag lijkt wel donkerder dan die van gisteren... op hoop van zegen dat het deze keer goed gaat! Ik duim voor je!

13. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Die "opgedroogde foto van vanochtend had ik al na 15 minuten ofzo gemaakt. Daarna weg geweest. Net nog x gekeken en nu istie nog donkerder opgedroogd.

Bijgevoegde bestanden:

YasmijnN vindt dit leuk.
  14. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Joh!! Die is echt wel donkerder hoor! Ik heb ook zo enorm in onzekerheid gezeten door die stomme kv testen!! Ze kleuren belachelijk langzaam! Duim heel hard voor je

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ja, als je die test van 10/1 weghaalt is het nog niet eens zon gek rijtje maar die test zit me niet lekker.

Had dit onzekere met op en aflopende testen de vorige x ook.

Maar werd net in een ander topic op mn vingers getikt. Ik had donderdagavond 29 december een bijna positieve ovu...ik heb daarna niet meer kunnen testen tot vrijdagavond en toen was hij weer negatief dus ergens daartussen is hij positief geweest. Stel dat dat vrijdagochtend de 30e was. Dan kan mn ei de 1e nog gesprongen zijn en was 2 januari 1 dpo...dan zou ik vandaag nog maar 11 dpo zijn. Maar dan zou ik 7 dpo al positief hebben getest. Dat kan toch nooit?

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Kan wel, heb ik ook deze zwangerschap :)

17. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Wel vreemd ja.. die van de 10e is inderdaad wat donkerder. Ik had ook echt een vreemde oploop. Soms bijna geen verschil in 2 dagen tijd. Nu 6wk zwanger.
    Hoe snel kan je bij een vk of gyn terecht? Gezien je verhaal lijkt het mij niet vreemd om dat te proberen?

18. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.864
    113
    Vrouw
    7 DPO positief testen is vroeg maar kan zeker wel. Waarschijnlijk had je een latere eisprong en een vroege innesteling.

Ik vind je laatste testje ook donkerder! Spannend hoor!

19. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ik heb echt nog wel hoop voor je meis. Ik zal duimen..

20. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik heb ook op 8dpo al positief getest. Ik heb een heel regelmatige cyclus en weet zeker dat mijn ei tussen 2 en 4 december gesprongen is. We hebben het toen gezellig gemaakt en daarna was ik ziek dus even niet gezellig gemaakt een dag of 4/5. Daarom weet ik het zeker. En op 8 dpo (dan reken ik 3 dec als eisprong) had ik positief. Kan dus ook 7 of 9 dpo zijn geweest.
    Kan dus zeker wel hoor! Hangt er vanaf hoeveel hcg je aanmaakt denk ik?
    Ik ben helemaal niet van het vroege testen, word er alleen maar onzeker van en nu wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was dus durfde wel te testen en tadaaa.

Ik vind je streep ook donkerder dan die van gisteren. Het geeft geen garantie, dat klopt.. maar het hoeft inderdaad niet zo te gaan als waar je bang voor bent. Het kan nu wel gewoon goed gaan?
    Succes! En ik hoop dat je morgen of overmorgen een mooie test in je handen hebt

Deel Deze Pagina