Wie heeft er goede ervaringen met een bedrijf die kunststof kozijnen plaatst? (liefste regio eindhoven) We zijn van plan om in eerste instantie alleen de ramen van de 2 kinderkamers te doen. Die zijn 1.42 bij 1.13 ongeveer en moeten 1 deel vast en 1 deel draaikiep worden, mocht iemand een prijsindicatie weten graag. We gaan offertes aanvragen, maar ik vind het wel handig om te weten of we 1000 of 3000 euro kwijt zijn zeg maar.
Wij hebben onze kunstof kozijnen bij alkuplus in tilburg gekocht. Net bedrijf met aardige behulpzame mensen. Prijs durf ik niet zo te zeggen, er zijn nogal wat factoren.... Bv als het aan de achterkant van het huis is en uit 1 stuk (bij ons het geval) dan moet er een kraan komen En of je wel/geen nerf wilt, en een hele hoop andere opties. Wij hebben een offerte laten maken voor de hele achterkant met alles erop en eraan (openslaande deuren/veiligheidsglas/horren boven/ventilatie/etc ) en dat zou 7500 euro kosten. Vind ik wel een redelijk bedrag voor wat ze gaan doen... Maar laat een offerte maken, dan weet je alles!
Wa.ndersis duit.sland.. Mooie prijs en goed werk. Wij zijn erg tevreden erover , hebben bij ons aan 1 kant 7 ramen in kuntstof laten zetten en een achterdeur.