De titel zegt het al,heeft er hier iemand ervaring met de qware tabby van intertoys? Dochter viert zat haar 7e verjaardag en krijgt van ons zoiezo kado maar heeft aan hoop mensen geld gevraagd want ze wil graag haar eigen 'iPad' Wij hebben zelf een ipad en die gebruikt ze graag voor spelletjes als angrybirds enzo. Maar vind die van ons daar toch een beetje te duur voor. Nu hadden deze gezien, een 7 inch in div kleurtjes voor 89 euro. Er zat al android 4.0 op. Mischien dat sommige lezers hem al hebben en mij kunnen adviseren
wij hebben de qware pro 3. het haalt het lang niet bij een ipad, masr het is een prima apparaat! zeker voor een kind van die leeftijd.
ik heb hem. prima dingetje hoor. soms een beetje langzaam, maar wat wil je voor die prijs.... enige nadeel vind ik dat ik geen tv van ziggo ermee kan kijken omdat het schijnbaar een gekopieerde android is?
Dank jullie wel voor beide reacties. Is hier echt alleen voor dochter dus denk dat hij voor haar dan wel voldoet, het is echt alleen maar voor spelletjes. En om haar furby app op te zetten. Zag alleen dat ze voor de tabby nog geen hoesjes enzo hebben. Lijkt me ook wel handig. Wat is eigenlijk het verschil tussen de tabby en de pro?
ja die hebben wij. van 'kerstman'(opa oma) gehad voor zoonlief. beetje overdreven kado voor een 3jarige maar das heel ander verhaal prima dingetje!!