Hallo allemaal, Ik ben na 2 miskramen weer zwanger. Naar mijn idee zou ik 6 weken zwanger zijn. Maar ik ben bij 2 andere zwangerschappen ook teruggezet dus het zou kunnen zijn dat ik een paar dagen minder ver ben. Nu kreeg ik vrijdag bloedverlies, zaterdag was het best veel En sinds gister wordt het steeds minder. Nu had ik vandaag een echo en daarop zagen ze een klein zwart vlekje maar de gymaecoloog kon hier niks over zeggen omdat er in haar ogen niks te zien was. Nu heb ik volgende week weer een echo. Ik weet echt niet meer wat ik nu denken moet. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Wat vervelend en onzeker zeg, zeker omdat je al 2 mk achter de rug hebt. Ik zit nu een beetje met hetzelfde dus lees even mee. Zou vandaag 7 weken moeten zijn maar er was niets op de echo te zien vorige week en ik heb ook bloedverlies dus dat gaat niet de goede kant op. Ik kan het je dus niet zeggen, maar ik hoop het beste voor je
he wat vervelend voor je! Ik had ook met 7 weken een lege vruchtzak, vorige week met 8 weken nog steeds. Vandaag met 9 weken bij de gynaecoloog geweest en heb medicijnen gekregen om de zwangerschap af te breken. Morgen als de kleine naar de opvang is breng ik de pillen in.
Ik heb dit ook wel mee gemaakt. Dit was jammer genoeg een miskraam. Ik hoop voor jou dat het niet zo is en je volgende week meer ziet.
Bedankt voor jullie reacties. Heb toch stiekem een klein beetje hoop omdat er toch een zwart vlekje te zien was. Als er geen zwangerschap meer zou zijn zou er toch ook geen zwart vlekje in mijn baarmoeder te zien zijn lijk me toch?
Een zwart vlekje kan van alles zijn. Een hele prille zwangerschap ziet er meestal uit als een ring. Een vlekje kan ook wat bloed zijn bijv. Bij 6 weken verwacht je echt wel meer.. Je vorige zwangerschappen beiden geëindigd in mk? Terug gezet eorden was hij mij altijd foute boel..
Nou echt duidelijk was het niet op de echo, werd ook een beetje afgewimpeld door de gynaecoloog had ik het idee. Ze kon er niks over zeggen en daar hield het mee op en ik kon gaan dus ze heeft het niet goed bestudeerd vond ik. We wachten af
Nou, slecht nieuws hier, maar we weten in ieder geval waar we aan toe zijn. De verloskundige kon zelf zien dat er alweer eitjes in de maak zijn. Dus we beginnen gewoon weer bij het begin.