Weer proberen na miskraam....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twins2009, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kom hier ook maar mee kletsen! Vorig jaar in een hele heftige tijd een mk gehad! Met moederdag weer een positieve test, door het dolle heen natuurlijk en een week later is het weer mis. Nu weer afwachten of mijn lichaam het weer net zo mooi afsluit als de vorige keer!? Daar lijkt het tot nu toe wel op! Maar wat een verdriet weer! En de ergste opmerking die ik het afgelopen weekend heb gehoord, is die van mijn schoonmoeder! Ze zei, vroeger teste je nooit zo vroeg (ik test altijd na mijn nod) dan kun je ook geen verdriet hebben als je een week later ongesteld wordt, wie weet heb ik ook wel mk's gehad!? Toen ik vandaag op de wc het vruchtje op het papier had liggen ( tenminste daar leek het enorm op) werd ik gewoon weer kwaad! Zit je daar helemaal alleen (logisch natuurlijk) en moet je je vervolgens weer bij elkaar rapen om verder te gaan met een team dag die in het teken staat van samenwerken, feedback geven en ontvangen! Wat een rare bedoeling vond ik het vandaag, dat alles zo door gaat, dat een collega eerder weg gaat voor de eerste echo, dat een andere collega verteld dat de echo's zo mooi zijn. En dat jij daar net hebt gezeten op de wc met een propje dat je na wat staren uiteindelijk maar moet doorspoelen.....
    Pff is misschien een beetje onsamenhangend verhaal geworden, sorry daarvoor moest het ff kwijt!!

2. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Tally, zo veel verdriet. Eindelijk een positieve test en dan dit. Pijnlijke opmerking van je sm. Misschien voor haar ook een manier om met haar verdriet om te gaan. Met welke termijn was je eerste mk? Ik wil je heel veel sterkte wensen en het van je af schrijven helpt de pijn wat te verzachten.

3. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @vakantieganger, ben even gaan tellen, maar mijn eerst mk was ongeveer met 6.2 maar omdat er totaal niks te zien was de ervoor op de echo dacht mijn vk dat ik me een week vergiste, (wist maar ongeveer mijn menstruatie) waarschijnlijk is dat vruchtje al in week 4 ergens gestopt! Gezien hevigheid mk. Nu was 5.3 en heb idee dat dit vruchtje wel wat verder was, omdat er meer bloedverlies is en ik gisteren het vruchtje heb gezien!
    Beide dus hele prille zwangerschappen, maar wat een verdriet gaat daarmee gepaard:(

4. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Verkeerde topic ;).

5. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je? Vakantieganger?

6. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Wat een verdriet tally! En de wereld kan soms zo dubbel zijn, jij zit met je verdriet en de rest gaat maar gewoon door.
    Hopelijk snel een nieuwe positieve test.

Ik heb waarschijnelijk mijn eisprong gehad. ff zet hem op 3 dagen terug maar ik denk zelf 2 dagen terug. Ik ahd 2 dagen terug namelijk nog ovulatiepijn en 3 dagen terug een uur te laat getempt. Hopelijk gaat mijn temp de komende dagen nog iets omhoog. Ik zit dus waarschijnlijk weer op het wachtbankje. Ik zit nu op cyclusdag 32 volgens mij.

7. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik had een berichtje geschreven maar reageerde op een oud bericht in ander topic terwijl hij hier werd geplaatst. Beetje vaag ;).

8. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wat goed twins! Ff zegt dat ik mijn ei 8 dagen geleden heb gehad maar ik vertrouw het niet. Heb een lagere temp na ei dan mijn vorige cyclus. Ook die bloeding van 1 avond vind ik vaag van vorige week donderdag. Heb ook geen echt positieve ovutest gehad (alleen bijna positief).
    Heb jij een link naar je kaartje?

9. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!! Fijn dat je cyclus zich aan het herpakken is twins!!
    Hier vandaag maar een zwangerschapstest ennovulatie testen in geslagen! Met de zwangerschapstest wil ik volgende week kijken of alle hcg uit mijn lichaam is. Vandaag er al een gedaan, deze gaf een heel licht streepje nog.
    Verder is het bloed verlies al flink geminderd ten opzichte van gister, ga er vanuit dat het over een paar dagen klaar is! Iemand enig idee wanneer ik dan het beste mijn ei kan gaan zoeken?

Emotioneel heb ik het vandaag nog flink zwaar gehad! Deze mk hakt er echt goed in! Bij de vorige mk overheerste het verdriet om mijn vader denk ik! Was toen ook heel verdrietig, maar er was toen zoveel meer aam de hand!tegelijkertijd met mijn positieve test kregen we te horen dat mijnvader ernstig ziek was en op de dag van de mk kregen we te horen dat ze mijn vader noet meer konden helpen. Hij is toen na een kort ziekte bed 1,5 maad later overleden. Deze mk bindt al het verdriet weer bij elkaar, 1ste mk, overlijden van mijn vader en deze mk!! ik weet inmiddels dat tijd het verdriet wat laat vervagen, maar dat al het verdriet weer aan de opervlakte komt bij nieuw verdriet! Het heeft dus weer allemaal tijd nodig!

Ik duim dat we snel allemaal een mooi positieve test hebben met een goed plakkend babytje!!

10. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @vakantieganger. Soms is ff zo verwarrend. Bij mij heeft hij deze maand ook mijn ei eerder gezet, maar nu toch wel verplaatst. Ik weet het nu alleen niet meer heel zeker, vanochtend was mijn temp 36,7 terwijl hij gisteren 36,8 was. Ik had dus gehoopt op die 36,8 of hoger. Hij zit nog wel boven de coverline maar ik vertrouw het voor geen meter.
    Ik heb geen idee hoe ik een linkje kan plaatsen. Heb jij wel een linkje.

@Tally, heel begrijpelijk dat je zoveel verdriet ervan hebt. Vooral nu alles weer opnieuw misgaat en je waarschijnelijk nog vol in de verwerking van al het andere verdriet zit is deze miskraam meteen weer een hele schep er boven op. Ik heb ook meer verdriet gehad van de ze miskraam dan van mijn vorige, en dat terwijl hier gelukkig iedereen gezond is. Neem je tijd, het kost heel veel tijd.

Vandaag gaat het hier erg goed. Ondanks dat ik niet zeker ben van mijn ei voel ik me goed. Ik heb tot nu toe geen pms of andere pijntjes en dat is na al die weken pijn wel fijn. De nasleep van de laatste miskraam heeft met toch wel een week of 2 telkens pijntjes onderin mijn buik opgeleverd. Het afgelopen weekend dan ook mijn ovulatiepijn erbij, dus ik ben blij dat het nu even lekker rustig is.

11. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ja het duurt eeuwig. Ik heb net een topic geopend met een test die ik vanmorgen met mijn tweede urine heb gedaan. Ik heb ook mijn kaartje toegevoegd. Misschien wil jij ook een kijkje nemen?

12. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik vind je kaartje heel hoopgevend. Die 2de temperatuursverhoging ziet er goed uit. En dat tuurstreepje. Ppfff, ik zie wel iets, maar het is moeilijk. Als je 2de test ook tuur was dan zou het toch weleens iets goed kunnen gaan worden. Spannend!
    Je zit nog wel erg vroeg met 7 dpo, hopelijk over 2 dagen een betere test.

13. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    Wij gaan ook weer verder knutselen na een vroege miskraam bij 5wk1. Vrij kort gebloed. Zatrerdag begonnen en maandag was t klaar. Zwangerschapstest was al omowit, hcg in bloed was gisteren 5. Ovulatietest was wel al positief. Nouja dat zal wel niet. We gaan maar gewoon weer genieten van de sex en zien wat er komt. Hoe meer ik me ermee bezi houdt, hoe langer gaat duren denk ik.

14. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @ mamavanniek, welkom en succes.

15. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik staar me dood op die test. Nu al spijt!

Naar van de miskraam mamavanniek. Maar wel heel prettig dat je kort bloedverlies hebt ehad. Bij mij duurt het elke keer minimaal 8 dagen. Dan ben je het echt wel zat. Knutsel ze!

16. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    eindelijk! Min temp is nu gestegen naar 37. Hoop alleen niet dat hij dus pas gisteren of eergisteren is gesprongen want dan heb ik hem dus helemaal gemist. Volgens ff in ieder geval 5 dagen geleden.

@vakantieganger, nog getest toevallig? En hoe is je temperatuur?

17. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Temp 36.9, test geeft indroogstreepjes volgens mij. En vanmorgen rozige afscheiding na m'n ontlasting (bah). Vreemd!
    Dus ga maar van het negatieve uit.
    37.0 is mooi!! Hoop dat je daar op blijft zitten en dat je ei inderdaad 5 dagen geleden was. Heb je ovulatietesten gebruikt?

18. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @vakantieganger, Vreemd, word afwachten wat het nu gaat doen. Hopelijk innestelingsbloeding.

Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, ik kijk echt naar mijn eigen symptomen en mijn temperatuur.

19. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Je hebt groot gelijk. Ik hoop het ook maar heb alles even een beetje opzij gezet. Ik maak mezelf compleet gek op deze manier.

20. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @vakantieganger, is de roze afscheiding gestopt? Idd erg spannend! Dat gek maken ken ik! Hoe harder ik het op zijn beloop probeer te laten hoe gekker ik wordt😄

Hier nog steeds bruine afscheiding, niet meer heel veel! Heeft het dam al doel om mijn ei te zoeken? Of kan ik beter eerst een zwangerschapstest doen, zondag of maandag? Aangezien de ovulatoe testen ook bij mij een streep geven bij zwangerschap?

Deel Deze Pagina