Weer proberen na miskraam....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twins2009, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Tally ik zou eerst een hcg test doen. Een ei kan na een mk ook snel komen. Je cyclus is vaak van slag (niet altijd).

De roze afacheiding is gestopt alleen mijn temp zit nu op 36.8. Dus volgens mij heeft mijn lichaam het weer niet begrepen.
    Ik vond zwanger zijn en worden altijd zo'n romantisch bij mijn dochter. Nu wordt het een obsessie.

2. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @vakantieganger, balen dat je temp daalt. Hoeveel dpo ben je nu?

Ik vond zwanger worden de eerste keer ook veel romantischer. Gewoon klussen en nog geen 2 maanden later een positieve test en geen miskraam etc. Nu is het inderdaad allemaal heel anders. Al moet ik zeggen dat ik sinds 3 maanden wel anders ertegen aan kijk. Dat ik een ei heb geeft mij rust.
    Vandaag is mijn temp weer 37,00 dus nog steeds goed. Ik zit nu 6 dpo volgens ff, maar ik zet er toch mijn vraagtekens bij. We wachten het maar af de komende weken.

3. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    dag dames

ik kom hier ook even mee praten.

ik heb vanmorgen een negatieve test gehad. ik zit nu 44dagen (of 6 weken) na mijn miskraam. :( maar wij zijn gewoon verder aan het klussen daarom dacht ik om eens een testje te doen. maar niets pfff. ik heb ook al hoofdpijn gehad en lage rugpijn. (heb ik meestal voor mijn maandstonden) maar dat is ondertussen al een week geleden.ik vind dit veel te lang duren. :(

4. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Welkom saar. Balen dat je al op dag 44 zit en nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik zal ook zo'n lande cyclus hebben want mijn ei is op dag 30 gesprongen en zit nu op dag 35. Misschien heb jij ook een laat ei gehad.

Hopelijk snel positieve duidelijkheid voor je.

5. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom saar! Wat erg van miskraam!! Wat ben je al lang aan het wachten voordat het zich alles herpakt!! Hoe lang was je zwanger?

Ik ga morgen nog eens een hcg testje doen, kijken of al het hcg eruit is, alhoewel ik nog twijfel of ik moet wachten tot het bruin verlies helemaal weg is? Het is nog geen week geleden dat mijn miskraam begon, dus misschien moet ik iets geduldiger zijn:D

6. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen een omo witte zwtest! Ovulatie test ook negatief, dus nu is het wachten en zoeken naar mijn ei! Ennin de tussentijd toch wat klussen!
    Ik probeer er ook zo ontspannen mogelijk in te blijven staan, maar vind het soms ook niet meer leuk! Bij de eerste zwangerschap heel bang geweest voor een mk. Die is goed gegaan!! En bij de 2de zwangerscgap geprobeerd te ontspannen en niet bamg te zijn, dat ging aardig, en toen ik het mis, nu bij de laatste de angst nog meer proberen los te laten, en dat ging ook mis! Bij een eventuele volgende zal ik dus vreselijk in angst zitten!!! Genieten voor de 12 weken zal er niet inzitten!

7. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @tally, ik vrees dat genieten de eerste weken er niet meer inzit als je eenmaal een miskraam hebt meegemaakt. Ik durfde de laatste zwangerschap ook nog niks te kopen ofzo, beetje voorgevoel ofzo. Heb ik bij mijn eerst nooit gehad, dat was meteen een goed gevoel.
    Ik zit vandaag 9 of 10 dpo. FF zegt 10, ikzelf denk eerder 9. En nog niks te vinden van een naderende ongie. Ik heb ook niet echt zwangerschapssymptomen, behalve dan weer een opgezette buik. maar ja, dat is weer zo'n dingetje dat ook kan als het niet zo is.

Hoe gaat het bij jullie, nog eieren of menstruaties gespot? Of zit er iemand mee op het wachtbankje?

8. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben mijn ei aan het zoeken! Volgens mij is het wel in de buurt als ik de testen moet geloven!
    Bruinverlies is nu eindelijk gestopt, dat is wel zo fijn bij een naderend ei!:D
    hou jullie op de hoogte en kom als het zo ver is erbij zitten op het wachtbankje!
    Ik vind het trouwens wel weer dubbel zo spannend het wachtbankje, was er minder meer bezig dan voor de mk! Hoop dat het snel raak is voor ons allemaal!

9. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Twins en tally mijn duimen draaien voor jullie. Hier bleek het zeer vroege bloedverlies een verwarde cyclus. Ik ben 3 dagen geleden echt ongesteld geworden. Ik ben er klaar voor!

10. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @vakantieganger, eindelijk duidelijkheid. Toch fijn dat je nu echt weer verder kan en hopelijk komt er dus snel een ei.

@Tally, fijn dat het ei op springen staat, en natuurlijk ook dat het bruinverlies gestopt is. Is wel zo prettig.

Vandaag 10 of 11 dpo en nog geen menstruatie te bekennen. Temp is nog steeds hoog ( 37). Ik heb absoluut geen testdrang. Verder ook geen zwanger idee, we wachten dus maar rustig af. Als het niet raak is dan moet het binnen nu en 3 dagen toch echt wel duidelijk zijn want dan begint het bruinverlies.

11. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    @twins. Wat heerlijk zo'n hoge temperatuur. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Ik denk dat ik straks ga beginnen met ovulatietesten. Ik wil hem namelijk deze ronde echt vinden. Temperaturen is handig maar toch niet altijd even zeker. Hoeveel dpo wil je gaan testen?

12. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @vakantieganger. Ik weet het nog niet. Misschien maandag, maar het kan ook nog later worden. Heb echt geen testdrang.

13. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    helaas :( zojuis klein beetje bruinverlies ontdekt. Het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn om direct na de miskraam weer zwanger te raken. Ik verwacht dus zondag dat het wel doorbreekt. Op naar ronde 2 na de miskraam en ronde 18 sinds we gestart zijn. Wel fijn dat ik tenminste wel een ei had.
    Volgende ronde zal ook niks worden want mijn man moet op zakenreis en ik niet veel thuis. Ik heb dus pas weer in juli een kansje vrees ik.

14. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfff balen!!! Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is! Heb ook bij mijn zoontje gehad! Baalde toen enorm dat ik ongesteld was geworden! 2 dagen later had ik een positieve test!
    Hier volgens mij mijn ei gehad ergens tussen gister en vandaag. Heb met ovulatie testen getest, en ze worden alweer lichter!
    Kan dat eigenlijk wel? Mijn mk is pas15 mei begonnen met bloedverlies en het ergste was het op 17 mei. Kan een ei er dan alweer zo snel zijn? Of kan ik beter nog even doortesten?

15. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @tally, het kan wel dat het zo snel gaat. Ik had in de ronde dat ik zwanger werd mijn ei op cyclusdag 8, dus ook heel snel nadat ik gestopt was met vloeien. Heb je nog meer symptomen gehad?

Vandaag is mijn temp gedaald naar 36,8. Einde oefening dus en echt door naar de volgende ronde.

16. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Balen twins!!! Duim voor de volgende ronde!!!

Niet echt symptomen, wat meer pukkels, vooral onder mijn haar, had ik mijn vorige ei ook idd! Valt me nu weer in!!!
    Voor de rest was het slijm moeilijk te herkennen omdat er ook nog bruinverlies was de dag voor mijn ei, de dag erna niet meer en dat hebben we benut! Net nog een ovulatie test gedaam en die is nog lichter dan gister! Dus we gaan maar netjes op het wachtbankje zitten denk ik!!!

17. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @tally. Hopelijk was het genoeg en heb je over een paar weken een mooie test.

18. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    nou mijn temp is weer omhoog geschoten. Vanochtend was hij 37 terwijl ik bijna een uur te vroeg heb moeten tempen. Een van mijn kinderen was wakker geworden dus ik moest eruit, maar eerst nog snel even getempt.

Bruinverlies is sinds gisteravond gestopt. Ik weet dus niet wat ik ervan moet vinden.

19. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Twins dat meen je niet? Ik hoop het zo. Heb je symptomen?

20. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oow twins dan blijft het spannend!!!! Had je al getest?ik duim voor je!!!!

Deel Deze Pagina