Vakantieganger, ik vind het wel heel heftig wat je zegt... Ben je niet veel te streng voor jezelf? Het is toch logisch dat je angstig bent? Dat is echt niet iets om je voor te schamen... en natuurlijk ben je verdrietig dat je je nu zo voelt. Schaamte heeft één hele grote vriend en dat is 'niet delen'. Gooi je onzekerheid eruit meis en schrijf er zoveel over als je wilt. Ik (en daar ben ik vast niet alleen in hier) kijk met liefde naar 100 testjes per dag als je dat helpt. Maar alsjeblieft ga dit niet in je eentje in je hoofd proberen op te lossen, want daar wordt het alleen maar groter van. Ik begrijp heel goed dat iets in jou zich wil wapenen tegen nog een teleurstelling... als het zo zou werken... maar minder geluk nu garandeert niet minder verdriet als het mis gaat.
@vakantieganger, wat naar om te lezen hoe je jezelf voelt. Deel het alsjeblieft met iemand, anders word het straks alleen maar erger. Heb je foto's van je testjes en hoeveel dpo ben je nu? We hebben de eerste testen gezien en die waren mooi positief en ook al zou ik nu heel graag willen zeggen dat het gegarandeerd goed gaat komen, we weten allemaal dat we dat niet kunnen. Heb vertrouwen meid, zolang het tegendeel niet bewezen is ben je zwanger. Mijn ei is nog niet gesprongen, ik hoop vandaag of morgen.
For what it's worth: Ik heb in een ander topic je tests gezien en die zien er prachtig uit en lopen mooi op. @ ei van twins: aller hop!!
Geen bloed geeft moed ! Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ga proberen meer mijn gevoel te uiten. Ook ga ik het met een vriendin delen. Vandaag 11 dpo denk ik. Ik heb mijn testen inderdaad in een ander topic gedeeld. Heb mijn middagurine testen niet gepost. Daar ga ik ook mee stoppen want die maken mij denk ik het onzekerst. En als ik logisch nadenk zijn die ook niet betrouwbaar door de hoeveelheid vocht die je drinkt overdag. Lieve twins ik duim voor je! Dan heb je weer iets positiefs om naar uit te kijken!
Okok ik maak gebruik van jullie aanbod. Hier een foto van alle testen inclusief middagurine op volgorde. Snappen jullie dan dat ik onzeker ben? Of denken jullie dat ik normaal moet doen ha ha?
Ik vind al dat je normaal doet, maar dat zegt dan misschien ook iets over mij, hahaha! Even puur praktisch: Je kunt niet de ene dag meer zwanger zijn dan de andere. Belangrijkst is dus dat de laatste test die je gedaan hebt het donkerst is... en dat is 'ie echt duidelijk. Ook wanneer je test 1, 3, 5 en 7 met elkaar vergelijkt, loopt het heel mooi op. Je hebt natuurlijk geen zekerheden en de eerste weken blijft het spannend, maar dat je zwanger bent en dat de hormonen flink aan het werk zijn om alles klaar te maken daarbinnen, dat is een feit.
Er zit inderdaad ergens HCG ha ha. Testen zitten in mijn tas. Als mijn collega's weglopen dan spiek ik vaak nog even om te kijken of het echt waar is. Wat een gekke dingen kan een mens doen. Ik ben blij dat jij ook niet normaal bent Melian
@vakantieganger. Ik vind je rijtje prachtig vakantieganger! En inderdaad, het geeft nooit de zekerheid hoe positief je test is, maar ze lopen wel heel mooi op. Je bent echt zwanger meid! Geloof het maar, je bent zwanger! Ik snap het helemaal dat je vaak naar die testen kijkt, ik kijk nu nog weleens naar de testen van mijn miskraam, gewoon om even te bevestigen dat ik echt zwanger was. Het kan dus toch, maar ja, wanneer dat is de grote vraag. Mijn ei is nog steeds niet gesprongen. Ik hoop echt dat hij vandaag springt en anders pas morgen als we vanavond weer gezellig zijn geweest. Maar ja, op commando is ook weer zoiets en vooral doordeweeks is het altijd wat moeilijker.
Normale mensen sporen niet Lastig is dat hè? Ik vind het maar een dun lijntje tussen spontane sex en op commando. Zodra je weet wanneer je op je vruchtbaarst bent, dan speelt dat in mijn hoofd toch echt wel mee. Gelukkig werkt het libido in die periode ook altijd wel een beetje mee, maar toch... zeker als het wat langer duurt allemaal.
Ja aan het libido bij mij zal het niet liggen Het is nu meer mijn man die nog vermoeid is van de afgelopen weken. Hopelijk lukt het vanavond toch nog een keertje. @vakantieganger, Ik heb net je testen gezien in het andere topic, ik zou bijna zweren dat je er of 2 hebt of je ei eerder is geweest. heb je een tempkaartje want ze zien er zo mooi uit.
Ja he? Ik heb echt niet zulke mooie testen met nog geen vier weken. Hier vandaag heel veel slijmverlies. Vraag me af of dat nog nasleep is van de zwangerschap. Is het niet een beetje vroeg voor een komend ei? Ik ben het vruchtje pas vorige week maandag verloren en test nog positief... Hier ook een moeie man Ik snap m wel, maar niet handig natuurlijk.
@Melian, lastig, het kan natuurlijk wel, er zijn zat vrouwen die 4 weken later weer positief testen. Wanneer heb je voor het laatst getest op hcg? Hier nog steeds geen ei. Mijn eggwhite is wel minder dus ik hoop echt dat hij vandaag springt. Ik heb in ieder geval weer een voorraadjes klaar staan Ik hoop eigenlijk dat hij vannacht gesprongen is en ik daarom geen verhoging heb. Ik voel namelijk ook geen ei pijn meer en begin me nou juist zorgen te maken dat hij deze maand niet meer komt. We gaan het morgen zien.
Ik hoop ook voor je dat het ei vannacht gewoon gesprongen is Twins. Je hebt het vaker dat je geen ei hebt toch? Of heb ik dat nou gewoon verkeerd onthouden? Ik heb eergisteren voor het laatst positief getest en toen was het streepje niet veel lichter dan de keer ervoor. Wel is het bloedverlies nu helemaal weg en verlies ik weer gewoon kleurloos slijm. We hebben het er gisteren maar weer eens op gewaagd, maar ik was er met mijn hoofd niet bij. Volgende keer beter... het moet wel leuk blijven
@Melian, ja ik heb weleens vaker een ei loze maand gehad. Mijn ei springt echt wanneer hij er zelf zin in heeft, of heel vroeg, of heel laat of dus niet. Hopelijk heb je snel negatieve testen, dan kan je lichaam echt weer verder. Ik snap trouwens dat je er met je gedachten niet bij was.
Pfff je ei heeft er nog weinig zin in hè twins? Ik begrijp na alle berichten dat je man veel reist voor zijn werk? Vermoeiend voor hem maar ook voor jou. Je moet steeds maar hopen dat je eitje niet te vroeg springt. Melian wat kan zo'n test lang positief blijven hè? Zo frustrerend vond ik dat. Maar dat je weer slijm krijgt klinkt wel heel positief hoor. Ik zal mijn kaartje uploaden. Ik heb soms max een uurtje later getempt dan normaal vandaar de open bolletjes. Twins had jij met de tweeling heel duidelijke vroege testen? Wij hebben geen tweelingen in de familie.. Ps. In mijn vorige zwangere ronde was mijn basistemp 36.65
Weer mooie testen vakantieganger! Ik had op 10 dpo al een mooie test en op nod een knaltest bij mijn tweeling. Ik denk dat mijn ei gisteren is gesprongen maar zeker weten doe ik het pas over een paar dagen. Vanochtend was mijn temp 37!! Hopelijk blijft hij zo en we gaan het zien over een paar weken.
Mijn temp was 36,9! Nog steeds hoog. Ik heb ook geen eggwhite meer verloren dus ik denk echt dat hij geweest is! @vakantieganger, hoe is het met jou. Krijg je weer iets meer vertrouwen nu je nod geweest is?
Wat een goed nieuws twins! 37.0 en 36.9 zijn vrij hoge temperaturen. En komen echt niet zo maar op de thermometer te staan. Ik hoop zo dat jij straks ook zwanger bent! Het aftellen naar NOD kan weer beginnen. Ja ik heb meer vertrouwen dan van de week. Ik heb echte knaltesten dus het eerste stukje van de innesteling is goed (denk ik dan maar). Naar mate de tijd verstrijkt wordt het ook spannender. Ik kom steeds dichter bij de 5 weken waar het vorige keren mis is gegaan.