Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jaaa......deel 2 alweer!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ja, gevonden! Dan ga ik hier maar reageren ;).

@ Daf: balen, weer een negatieve test :(. Maar inderdaad, nog geen ongi dus het kan nog! We blijven duimen.

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ja ook gevonden!!!

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Jaaa ik heb hem ook gevonden :)
    @ daf, balen zeg dat hij negatief was... Maar mijn duimen draaien iig voor je! Ik hoop het zo voor je!
    Thnx trouwens voor t doorgeven van de carnaval. Ik ben zelf niet zo'n carnavalvierster maar op zaterdag doe ik hier wel altijd mee. Dan is het hier optocht en das zo gezellig :)
    Daf, waar kom jij vandaan? Misschien dat je dat al gezegd hebt, maar ik kan het mezelf ff niet herinneren.
    Fijne dag allemaal!

5. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ik kom uit geesteren overijssel!!

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He daf zie aan je banner dat je weer een nieuwe ronde ingaat? Balen zeg!!! Had t zo voor je gehoopt. Knuf!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeeej ik heb hem ook gevonden!!

Balen daf weer een nieuwe ronden. het is je zo gegunt.

Vroeger wel altijd carnaval gevierd (ben opgegroeid is Goirle, plaatsje onder Tilburg) Tegenwoordig sinds ik noordelijker woon niet meer. Heb het wel altijd onwijs gezellig gevonden.

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Gevonden

Balen Daf!!

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Aah balen daf... Had het je zo gegund.. Dikke knuffel

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Vandaag is Finn bij oma en daar blijft hij slapen. Wij hebben een bruiloft. Wel gek hoor dat hij er niet is.

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    zo hier een heerlijke zaterdag. de eerste sinterklaas cadeaus zijn binnen. beetje gerommeld in huis en straks met mijn man, mijn zus en haar kids naar de kermis. gezellig!!! fijn weekend allemaal

12. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @labamba: dat lijkt me inderdaad een gek idee dat je kleintje niet bij je is. Toch ook fijn om ff je handen vrij te hebben en een keertje kunt uitslapen!

@daf, leuk he de voorbereidingen alweer voor sint en kerst.

Hier gisteren weer bij de verloskundige geweest voor controle. Helaas bleek mijn bloeddruk te hoog en werd er een spoortje van eiwit in mijn urine gezien. Nu moet ik dinsdag weerkomen om bloeddruk op te meten en urine in te leveren. Stel dat er echt eiwitten inzitten (getest door apparaatje ipv op t oog) dan moet ik direct naar het ziekenhuis voor bloedafname en verder onderzoek. Had eerst zoiets van...oh vast niets aan de hand....maar merk nu toch wel dat ik er veel mee bezig ben. Heb toch niet zoveel zin om nu al in het ziekenhuis opgenomen te worden of met bedrust thuis te zitten. Als het niet anders is houdt t op, maar ik zie er wel tegenop. Ben normaal gesproken een bezig bijtje en stilzitten is niet mijn ding. Pffff....toch ff een domper op mijn tot nu toe goede zwangerschap!
    Ik hou jullie op de hoogte!

13. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd, jeee dat is idd niet leuk nieuws....laat het ons zeker weten meid en tot die tijd rustig aan doen dikke knuff

daf,balen,het is je idd gegund. leuk he al die voorbereidingen,sint en kerst..heerlijk
    heb voor het eerst in jaren gewoon weer zin in de kerst dames!

zo dames, ik zat nog te reageren in deel1 hihi,schaam! maar ik heb jullie gevonden hoor;)

nou hier een hele leuke maar extreem drukke dag achter de rug, lig nu weer op bed met veel pijn dus gauw onder de dekens en ik wens jullie allemaal 'n hele fijne avond/nacht.

14. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jolanda, veel plezier morgen!! Laat je weten wat je verwacht? Kijken of de jongens versterking krijgen haha! Heb je een voorgevoel?

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    we denken beide een meid, maar buitenstaanders,familie en vrienden denken allemaal 'n jongen! spannend dus...
    me zenuwen die gaan echt door mn hele lijf en kan /wil niet meer wachten om 14:00 hebben we de echo en ik zal zo snel mogelijk even een berichtje achter laten hier (waarschijnlijk kort ivm de telefoon. daarvoor dus nu al mn excuses haha)

nou dames,
    een goeie nacht en jullie horen morgen of de jongens versterking krijgen haha!

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jolanda ben heel benieuwd!!!!

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Terug van een heerlijk weekendje Maastricht/Valkenburg. Zaterdag een dagje geshopt en heerlijk tapas gegeten gevolgd door een filmpje. Zondag lekker gerelaxed in de thermen 2000 in Valkenburg. We zijn even heerlijk tot rust gekomen. Ons kleine meisje is heerlijk bij mijn ouders geweest en heeft het ook reuze naar haar zin gehad.
    Ik was wel blij dat we haar konden ophalen gisteren want ik had haar zooooo gemist. Maar het was goed dat we weer even met zijn tweetjes waren.

Suc6 en veel plezier jolanda vanmiddag. Ik ben reuze benieuwd.

Hoe zou het trouwens met zwabbertje zijn? Ik heb haar alweer even niet gezien.

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Veel plezier met de echo vanmiddag!!

@ Anouk: Lekker, zo'n weekendje weg.

@ Lieverd: He, dat is even een tegenslag dan... Wat wil dat dan eigenlijk zeggen als je eiwit in je urine hebt?

Wij hebben een lekker rustig weekendje gehad. Gisteren bij vrienden geweest van wie we de box mochten overnemen. Meteen ook een stapel kleertjes meegekregen en nog wat spulletjes :).

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Heb het over het hoofd gezien denk ik. Hoe is het met je? Vervelend zeg je hoge bloeddruk. Ik hoop dat je toch geen eiwitten in je bloed hebt. Suc6 morgen.

20. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Linde, handig dat je spullen kan overnemen. Hier ook een aantal dingen van mijn zus en schoonzus kunnen overnemen. Scheelt toch weer! En eiwit in je urine betekend vaak dat je zwangerschapsvergiftiging hebt. Hoop zó ontzettend van niet!

Anouk, Leuk zo'n weekend! Even quality time met mannetje, haha! Hier gaat het op zich wel. Moet wat rustiger aan doen tot morgen. Heb hoofdpijn en met snel opstaan zie ik heel eventjes sterretjes. Hoop dat morgen mijn bloeddruk lager uitvalt. Toch voor de zekerheid wel een tas klaargezet voor eventuele ziekenhuisopname. Anders moet manlief dat gaan uitzoeken en daar is meneer niet zo'n held in, haha! Ook de tas voor de bevalling klaargezet. Scheelt alweer.

Deel Deze Pagina